کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی

Your Strategy Needs a Strategy
کد کتاب : 1828
مترجم : حسین جلالی
شابک : 978-600-7677-18-6
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش در آمریکا

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی اثر مارتین ریوز

کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی، اثری نوشته ی مارتین ریوز، نات هانس و جانمجایا سینها است که اولین بار در سال 2015 انتشار یافت. سه تن از متخصصین «گروه مشاوره ی بوستون» در این کتاب، روشی ثابت شده را به منظور تشخیص بهترین استراتژی ممکن برای کسب و کار شما ارائه می کنند. این کتاب در ابتدا به شما کمک می کند محیط تجاری خود را ارزیابی کنید، بدین صورت که دریابید این محیط چقدر غیرقابل پیش بینی است و چقدر برای تغییر آن قدرت دارید. این سه نویسنده سپس بر اساس میزان پیش بینی پذیر بودن و انعطاف پذیری، روش های مرسوم در تعیین استراتژی را به پنج دسته تقسیم می کنند. توضیحات جامع ارائه شده از هر کدام از این دسته ها، بینشی حیاتی را در اختیارتان می گذارد که به شما کمک می کند استراتژی کسب و کارتان را مطابق با محیط انتخاب نمایید و از اشتباهات هزینه بر اجتناب کنید.

کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی

نکوداشت های کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی
A practical tool for understanding which strategic approach to apply.
ابزاری کاربردی برای فهم این که از کدام روش استراتژیک باید استفاده کرد.
Goodreads

One of the best business strategy books of the year.
یکی از بهترین کتاب های استراتژی تجارت سال.
The Irish Times

With critical insights to help leaders.
با بینش هایی مهم برای کمک به رهبران.
Consulting Magazine

قسمت هایی از کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی (لذت متن)
استراتژی، شیوه ای برای دستیابی به هدف یا نتایج مطلوب کسب و کار است. هنگامی که درباره ی استراتژی فکر می کنیم، ناخودآگاه به برنامه ریزی از طریق بررسی وضعیت، تعیین هدف و مشخص ساختن مسیری گام به گام برای دستیابی به آن می اندیشیم. برنامه ریزی برای مدت زمان طولانی، هم در کلاس های درس و هم در اتاق هیئت مدیره ی سازمان ها، رویکرد غالب در استراتژی کسب و کار بوده است. اما استراتژی های اثربخش کسب و کار هرگز به همین رویکرد محدود نبوده اند.

افزایش تنوع و گسترە ی محیط کسب و کاری که با آن مواجه ایم، عامل دیگری است که کمتر به آن توجه می شود. به طور مشخص، دامنه ی فعالیت شرکت های بزرگ به تعداد بیشتری از محیط های کسب و کار گسترش یافته است که سرعت تغییر در آن ها با گذشت زمان بیشتر هم می شود. کسب و کارها نه تنها باید رویکرد مناسبی را نسبت به استراتژی اتخاذ کرده یا ترکیب صحیحی از رویکردهای مختلف را به کار گیرند، بلکه باید این ترکیب را همگام با تغییرات محیطی اصلاح کنند.