کتاب برجیس را بخر

Buy Jupiter and Other Stories
کد کتاب : 1832
مترجم :
شابک : 97-86-00182-206-3
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 333
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

آیزاک آسیموف از پرفروش ترین نویسندگان آمریکا

معرفی کتاب برجیس را بخر اثر آیزاک آسیموف

کتاب برجیس را بخر، مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته ی آیزاک آسیموف است که نخستین بار در سال 1975 انتشار یافت. این کتاب مخاطبین را وارد دنیای عجیب و شگفت انگیز آسیموف می کند. این داستان ها که در طول بیست و سه سال دوران حرفه ای آسیموف به وجود آمده اند، نشان دهنده ی قدرت و توانایی های حیرت آور یکی از برجسته ترین نویسندگان داستان های علمی تخیلی هستند. در کنار هر داستان، شرحی جذاب در این باره وجود دارد که آسیموف چگونه و چرا آن داستان را نوشته است و همین موضوع باعث می شود کتاب برجیس را بخر، رگه های خودزندگی نامه ای در خود داشته باشد و اطلاعاتی را از پشت صحنه ی حرفه و زندگی مردی خیال پرداز و هنرمند به مخاطبین بدهد. اگر از علاقه مندان به داستان های علمی تخیلی هستید، به هیچ وجه نباید این کتاب را از دست بدهید.

کتاب برجیس را بخر

آیزاک آسیموف
آیزاک آسیموف، زاده ی ۲ ژانویه ۱۹۲۰ و درگذشته ی ۶ آوریل ۱۹۹۲ میلادی، نویسنده ی آمریکایی روسی تبار گونه های علمی، علمی–تخیلی، خیال پردازی، وحشت بود.او در استان اسمالنسک در شوروی در خانواده ی آسیابانی یهودی متولد شد. در پنج سالگی خانواده اش به آمریکا مهاجرت کردند. از آن جا که در خانه با او به زبان های ییدیش (زبان یهودیان اروپای شرقی) و انگلیسی صحبت می کردند، به هر دو زبان روان سخن می گفت، اما روسی نیاموخت.خواندن را از پنج سالگی آموخت و از آن هنگام در امور اداره ی مغازه ی لبنیات فروشی به خا...
نکوداشت های کتاب برجیس را بخر
With marvelously inventive tales.
با داستان هایی فوق العاده خلاقانه.
Asimov Reviews

An excellent collection of short science-fiction stories.
مجموعه ای عالی از داستان های علمی تخیلی کوتاه.
Thrift Books

A unique, deeply personal work.
اثری منحصر به فرد و عمیقا شخصی.
Borg Antiquarian

قسمت هایی از کتاب برجیس را بخر (لذت متن)
خوانندگان عزیز، این همیشه عادت من بوده که رازهایم را با شما در میان بگذارم، چرا که چیزی برای پنهان کردن ندارم. پس بگذارید برایتان تعریف کنم که چگونه این کتاب را سرهم کردم. من به عنوان میهمان افتخاری به بوسکان یازدهم دعوت شده بودم و معلوم شد که سنت برگزارکنندگان این همایش این است که مجموعه ی کوچکی از آثار میهمان افتخاری را منتشر کنند. بنابراین آن ها با نیش های باز نزد من آمدند و از من خواستند که چند تایی از داستان هایم را به همین منظور سرهم کنم.