کتاب این است بازاریابی

This is marketing
(به چشم نمی آیید، مگر چشم دیدن پیدا کنید)
کد کتاب : 30243
مترجم :
شابک : 978-6226650472
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 243
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

این است بازاریابی
This is marketing
تا درست نبینی دیده نمی شوی
کد کتاب : 18434
مترجم :
مهسا علی آقا
شابک : 978-6226156448
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

بازاریابی یعنی این
This is marketing
  • 15 % تخفیف
    170,000 | 144,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: تالیف تالیف
    نویسنده:
کد کتاب : 130102
مترجم :
شابک : 978-6226628600
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب این است بازاریابی اثر ست گودین


ست گودین از طریق وبلاگ خود، دوره های آنلاین، سخنرانی ها و کتاب های پرفروشش، به میلیون ها کارآفرین، بازاریاب و طرفدار در همه زمینه های زندگی الهام بخشیده است. او مخترع ایده های بی شماری است که امروز به زبان اصلی تجارت درآمده اند.
اکنون برای اولین بار، گودین، هسته اصلی خرد و بازاریابی خود را در یک بسته فشرده، بدون اینکه گذر زمان آن ها را منقضی کند، در دسترس قرار داده است. «این است بازاریابی» به شما نشان می دهد که چگونه می توانید کاری را انجام دهید که به آن افتخار کنید، خواه یک موسس راه اندازی فناوری، یک صاحب مشاغل کوچک یا بخشی از یک شرکت بزرگ باشید.
بازاریابان بزرگ از مصرف کنندگان برای حل مشکل شرکت خود استفاده نمی کنند. آنها برای حل مشکلات دیگران از بازاریابی استفاده می کنند. تاکتیک های آنها به جای تبلیغات جلب توجه کننده و ایمیل های اسپم، به همدلی، ارتباط و کار عاطفی متکی هستند.
مهم نیست که محصول یا خدمات شما چه باشد، «این است بازاریابی» به شما کمک می کند تا نحو ی ارائه ی آن به جهان را از نو شکل دهید تا به طور معناداری با افرادی که آن را می خواهند، ارتباط برقرار کنید. ست گودین از ترکیب بینش، مشاهده و مثال های به یاد ماندنی استفاده می کند تا به شما بیاموزد:
* چگونه اعتماد و مجوز برای بازار هدف خود ایجاد کنید.
* هنر موقعیت یابی - تصمیم گیری نه تنها برای چه کسی است، بلکه برای چه کسی نیست.
* چرا بهترین راه برای دستیابی به اهداف خود کمک به دیگران است که به آنچه می خواهند تبدیل شوند.
* چرا رویکردهای قدیمی به تبلیغات و برندسازی، دیگر کار نمی کند.
* نقش تعجب آور تنش در هر تصمیم برای خریدن (یا نه).
* چگونگی بازاریابی در مرکز داستان اصلی ای است که ما در مورد وضعیت اجتماعی خود به خودمان می گوییم.
شما می توانید کارهایی انجام دهید که برای افرادی که اهمیت می دهند مهم است. «این است بازاریابی» این راه را نشان می دهد.

کتاب این است بازاریابی


ویژگی های کتاب این است بازاریابی

پرفروش ترین کتاب در وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز در سال 2019

ست گودین
ست گودین، نویسنده ی آمریکایی است.گودین پس از ترک شرکتی اینترنتی در سال 1986، شرکت بسته بندی کتاب خود را در آپارتمانی در نیویورک تأسیس کرد. او سپس شرکت Yoyodyne را به وجود آورد و آن را در سال 1998 با قیمت سی میلیون دلار به یاهو فروخت. گودین بعد از آن، معاون مدیرعامل یاهو در امور بازاریابی مستقیم شد.وبلاگ ست گودین به انتخاب Time در لیست 25 وبلاگ برتر سال 2009 قرار گرفت.
نکوداشت های کتاب این است بازاریابی
This Is Marketing is a very accessible way into Godin's thinking.... Godin writes in pacy, jargon-free prose and this book is interesting and useful for anyone who wants an insight into how, and why, we buy things or change our habits in any way.
این است بازاریابی، راهی آسان برای دستیابی به ذهن گودین است. گودین با سرعت و بدون استفاده از اصطلاحات تخصصی نوشته است. این کتاب برای هرکسی که می خواهد بداند چگونه و چرا ما چیزها را میخریم و عادت هایمان را عوض میکنیم جذاب و مفید است.
The Financial Times About the Author

قسمت هایی از کتاب این است بازاریابی (لذت متن)
بسیاری از افراد کعبۀ آمال خود را نشستن در صفحۀ نخست جست وجوی گوگل قرار داده اند. بیخیالش شوید. به معنای حقیقی کلمه میلیون ها کسب وکار در دنیا هستند که دارند وقت و منابع کلانی را صرف آمادگی برای بهبود وضعیتشان در موتورهای جست وجو می کنند. بله، اگر کلمۀ «بلاگ» را در گوگل جست و جو کنید حتما وبلاگ مرا خواهید یافت؛ لکن دلم غنج میزند که به جایش نامم (ست گادین) را جست وجو نمایید. یک بازاریاب باهوش قادر است خدمات یا محصولی ارائه نماید که ارزش گشتن و جست وجو را دارد؛ نه که یک عنوان عام و کلی، بلکه بگردند تا شما را پیدا کنند؛ به طور خاص. اگر چنین کنید گوگل هم در جبهۀ شما خواهد بود.

در سال ۲۰۰۸ کوین کلی، یکی از سردبیران مجلۀ وایرد، مقاله ای نوشت که داعیه مشهوری را در آن مطرح می کرد. بنا بر آن مقاله تنها چیزی که یک کسب و کار حقیقتا بدان نیاز دارد هزار نفر هوادار حقیقی است. او هوادار حقیقی را این چنین تعریف می کند: «هوادار حقیقی یعنی کسی که هر آنچه شما تولید کنید را بخرد. این هواداران دو آتشه اند که ۳۰۰ - ۴۰۰ کیلومتر راه را می کوبند و می آیند تا به صورت زنده اجرای شما را گوش دهند.»

به عنوان یک بازاریاب این را نیز همواره آویزۀ گوشتان کنید؛ فارغ از اینکه چقدر جان بکنید، بازهم هستند کسانی که بالاخره از یک گوشۀ کار ایرادی بتراشند. به عنوان نمونه وقتی هری پاتر و سنگ جادو برای نخستین بار چاپ شد ۲۱۰۰۰ نفر در وب سایت آمازون روی آن نظر دادند که از این تعداد ۱۲ درصد فقط یک یا دو ستاره به آن کتاب دادند. به عبارت دیگر از هر ۱۰۰ نفر ۱۲ نفر بودند که اعتقاد داشتند آن کتاب یکی از بدترین کتاب هایی بوده است که در عمرشان خوانده اند. این بدان معناست که هرگاه چیزی خلق کنید دو نوع مخاطب در مقابل خود خواهید دید. گروهی از مخاطبین عقاید و رویاهایی دارند که محصول شما هم راستای آن هاست و گروهی دیگر از اثر شما بیزار و متنفر خواهند بود.