کتاب پسرک فلافل فروش

Pesarak-e Felafel Foroush
(زندگینامه و خاطرات بسیجی مدافع حرم محمدهادی ذوالفقاری)
کد کتاب : 18488
شابک : 978-6007841976
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 26
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پسرک فلافل فروش اثر گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

انتشارات شهید ابراهیم هادی کتاب "پسرک فروش فلافل" را به تالیف گروه فرهنگی خود منتشر کرده است. این انتشارات اثر را در بازار عرضه کرده است. کتاب مورد نظر، زندگینامه و خاطرات یک طلبه جانباز به نام محمدهادی ذوالفقاری که شهید مدافع حرم بود را شامل می‌شود. این اثر به نقل از رویدادها و تجربیات او داستان شگفت‌آور او را روایت می‌کند.

کتاب حاضر به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است و داستان‌هایی از دوستان و خانواده‌ی محمدهادی ذوالفقاری را در آن می‌خوانید. وصیت‌نامه‌ای که این شهید نوشته بود، همچنین به همراه بخش‌هایی از کتاب در انتهای آن قرار دارد. در یکی از بخش‌های کتاب، داستانی از روزی که محمدهادی ذوالفقاری به شهادت رسید را می‌خوانید. این داستان تا حدی از تعهد و ایمان وی به اصول دینی و آرمان‌های انسانی خود روایت می‌کند و نمایانگر شجاعت و مصممیت وی در راه ادامهٔ اهدافش می‌باشد.

کتاب پسرک فلافل فروش

قسمت هایی از کتاب پسرک فلافل فروش (لذت متن)
شخصیت هادی برای من بسیار جذاب بود. رفاقت با او کسی را خسته نمی کرد. در ایامی که با هم در مسجد موسی ابن جعفر (ع) فعالیت داشتیم، بهترین روزهای زندگی ما رقم خورد. یادم هست یک شب جمعه وقتی کار بسیج تمام شد هادی گفت: بچه ها حالش رو دارید بریم زیارت؟ گفتیم: کجا؟! وسیله نداریم. هادی گفت: من می رم ماشین بابام رو می یارم. بعد با هم بریم زیارت شاه عبدالعظیم (ع). گفتیم: باشه، ما هستیم. هادی رفت و ما منتظر شدیم تا با ماشین پدرش برگردد. بعضی از بچه ها که هادی را نمی شناختند، فکر می کردند یک ماشین مدل بالا و... چند دقیقه بعد یک پیکان استیشن درب داغون جلوی مسجد ایستاد.