کتاب بارداری بی هنگام آقای میم

The Unexpected pregnancy of Mr.M
کد کتاب : 18496
شابک : 978-9648564914
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بارداری بی هنگام آقای میم اثر محمدرضا مرزوقی

داستان تخیلی «بارداری بی هنگام آقای میم» با الهام از همین خبر کوتاه و بی تفسیر به رشته تحریر درآمده است. آقای «میم» که در سراسر کتاب چنین نامیده می شود، یک شب که از شرکت بسیار معتبرش به خانه باز می گردد احساس کسالت و بیماری می کند و ناگهان درد شدیدی در ناحیه شکمش او را روانه بیمارستان می سازد. در بیمارستان پزشک پس از معاینات مکرر و آزمایش های دقیق به این نتیجه حیرت آور می رسد که آقای میم در ماه دوم بارداری به سر می برد. در حالی که هیچ توجیه منطقی برای این رویداد خارق العاده ندارد و همچنین نشانی از تغییر جنسیت در آقای میم مشاهده نمی کند. حیرت او پس از دادن خبر بارداری به آقای میم و دیدن عکس العمل او در برابر چنین خبری چند برابر می شود. میم انگار که خود از پیش انتظار این خبر را داشته باشد به سادگی آن را می پذیرد و اولین سوالش از دکتر این است: «چند ماهمه؟»...

کتاب بارداری بی هنگام آقای میم

محمدرضا مرزوقی
محمد رضا مرزوقی در سال 1355 متولد شد. عاتکه عنوان اولین کتاب اوست که در سال 1380 توسط نشر روشنگران به چاپ رسید. رمان دیگرش به نام تل عاشقون با همکاری نشر افق، و رمان های پسین شوم و بارداری بی هنگام آقای میم با همکاری نشر روشنگران منتشر شد. او در این سال ها جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط زیست نیز داستان هایی نوشته که برخی از آن ها توسط نشر امیرکبیر به چاپ رسیده اند.فیلمنامه نویسی و فیلم سازی مستند از فعالیت های دیگر محمد رضا مرزوقی است.
قسمت هایی از کتاب بارداری بی هنگام آقای میم (لذت متن)
اولین شب تابستان آن سال وقتی آقای « میم » به خانه برمی گشت، در مسیر خیابان منتهی به خانه اش ناگهان چنان احساس سرگیجه و تهوع کرد که برای خودش هم حیرت آور بود. به طوری که مجبور شد به راننده اش دستور دهد کنار خیابان نگه دارد و خودش بی اختیار از ماشین پیاده شد تا هوایی تازه کند. هوای تازه کمی حالش را جا آورد اما به محض سوارشدن به ماشین حالش دوباره به هم خورد. پس از راننده خواست هرچه زودتر او را به خانه برساند.