کتاب بچه محل نقاش ها 6

painter's neighbor 6
(زمانی که هم سبیل دالی بودم)
کد کتاب : 18499
شابک : 978-6222040543
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه محل نقاش ها 6 اثر محمدرضا مرزوقی

کتاب بچه محل نقاش ها 6 اثری است از محمدرضا مرزوقی با تصویرگری مجتبی حیدرپناه . دایی سامان که به تازگی از اسپانیا برگشته، به نوه های خواهرش از دوستی خود با آدم های معروفی همچون سالوادور دالی و فدریکو گارسیا لورکا و بازی در تیم بارسلونا می گوید. او با دیدن تعجب بچه ها، برای اثبات حرفش آن ها را به دیدن یک فیلم قدیمی دعوت می کند. فیلمی عجیب و جذاب درباره ی سفرهای ماجراجویانه ی سامان، سالوادور و زنش در زمان، به وسیله ی ساعت جیبی دالی.

کتاب بچه محل نقاش ها 6

محمدرضا مرزوقی
محمد رضا مرزوقی در سال 1355 متولد شد. عاتکه عنوان اولین کتاب اوست که در سال 1380 توسط نشر روشنگران به چاپ رسید. رمان دیگرش به نام تل عاشقون با همکاری نشر افق، و رمان های پسین شوم و بارداری بی هنگام آقای میم با همکاری نشر روشنگران منتشر شد. او در این سال ها جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط زیست نیز داستان هایی نوشته که برخی از آن ها توسط نشر امیرکبیر به چاپ رسیده اند.فیلمنامه نویسی و فیلم سازی مستند از فعالیت های دیگر محمد رضا مرزوقی است.
قسمت هایی از کتاب بچه محل نقاش ها 6 (لذت متن)
دالی همان طور که به سمت حیاط می رفت، برگشت طرف دایی و گفت: «من نمی دونم، باید تا شب یه فکری برای سیبیلتون بکنین. وگرنه از مهمونی خبری نیست. اون وقت فیلم برداری هم نمی تونین بکنین.» دایی عصبانی داد زد: «پس خانم ها و بچه ها چی؟ اون ها که سیبیل ندارن!» دالی که در نرده ای حیاط را باز می کرد، گفت: «توی مهمونی ما خبری از بچه نیست. اصلا ما شرط سبیبل گذاشتیم تا کسی با خودش بچه نیاره. تنها بچه ی این مهمونی تویی.»