کتاب شب چهارراه

Maigret at the Crossroads
کد کتاب : 122330
مترجم :
شابک : 978-6008967927
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 142
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1931
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

شبی در چهارراه
The Night at the Crossroads
  • 5,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نگاه نگاه
    نویسنده:
کد کتاب : 18536
مترجم :
شابک : 978-0000402851
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 1931
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شبی در چهارراه اثر ژرژ سیمنون

"شبی در چهارراه" به قلم "ژرژ سیمنون" داستان یک دانمارکی به نام "کارل اندرسن" است که با آن میزان ثروت می توانست هواپیمای شخصی خود را داشته باشد، اما کشور خود را ترک کرده و به دنبال یک زندگی آرام در فرانسه است. او و خواهرش "الس" یک ماه را در پاریس گذراندند و سپس یک خانه ی روستایی را در منطقه ای به نام چهارراه سه بیوه اجاره کردند. به مدت سه سال، آن ها گوشه نشینی اختیار کردند و کارل تنها برای تهیه ی مواد غذایی و بیرون بردن الگوهای اثاث و لوازم داخلی که خودش طراحی کرده بود، از خانه خارج می شد. وقتی ماشین قراضه ی کارل در گاراژ همسایه ظاهر می شود، انزوای آن ها نیز به پایان می رسد. وقتی پلیس برای تحقیق حاضر می شود، اتومبیل همسایه را در گاراژ اندرسن می بیند - با مردی مرده پشت فرمان!
کارل اندرسن قسم می خورد که مرد مرده - تاجر الماس آنتورپ به نام ایزاک گلدبرگ - را قبلا ندیده بود. اما هم او و هم الس به سمت پاریس راه افتاده بودند و کارل قبول می کند که جفت آن ها وحشت زده شده بودند و با کشف جسد فرار کردند. بازرس ارشد مگره و گروهبان معتمدش لوکاس، اندرسن را به مدت 17 ساعت مستقیم مورد بازجویی قرار می دهند، اما داستانی که این مرد تعریف می کند، هرگز تغییر نمی کند. آیا ممکن است حرف های او حقیقت داشته باشد؟
"شبی در چهارراه" اثر "ژرژ سیمنون" با مجموعه ای عجیب از شخصیت ها همراه است: یک بوکسور بد اخلاق که حالا مکانیک شده است، یک نماینده ی بیمه ی مطنطن با حس حق به جانب بودن بیش از اندازه، همسر زیرک و فضولش و همچنین خود اندرسن ها. "ژرژ سیمنون" یکبار دیگر هوادارانش را سربلند کرده است!

کتاب شبی در چهارراه

ژرژ سیمنون
ژرژ سیمنون، زاده ی فوریه ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۴ سپتامبر ۱۹۸۹، نویسنده ی بلژیکی بود. از وی که به خاطر نوشتن رمان های پلیسی شهرت داشت نزدیک به ۵۰۰ رمان و تعداد بسیاری آثار کوتاه منتشر شده است. سیمنون خالق شخصیت کمیسر مگره یکی از سرشناس ترین کارآگاه های ادبیات پلیسی جهان است.ژرژ ژوزف کریستین سیمنون در ۱۳ فوریه سال ۱۹۰۳ در شهر لیژ بلژیک به دنیا آمد. پدرش دزیره در یک شرکت بیمه حسابدار بود.ژرژ در سال های ۱۹۰۸ تا ۱۹۱۴ در مدرسه ی سن آندره به تحصیل پرداخت و با آغاز جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۴ به کالج سن لوی...
نکوداشت های کتاب شبی در چهارراه
A supreme writer . . . Unforgettable vividness.
یک نویسنده عالی... شفافیتی فراموش نشدنی.
 Independent Independent

قسمت هایی از کتاب شبی در چهارراه (لذت متن)
بعد صدای پا از پلکان به گوش رسید و کارل آندرسن را دیدند که دست به سینه گذارده از پله ها فرود می آید و چون دیوانگان فریاد بر می آورد: «صدای اوست، صدای الس است!...» نفس نفس می زد. چشم شیشه ایش بی حرکت بود. معلوم نبود با چشم دیگرش به چه کسی خیره شده است.