کتاب شجاعت در برهوت

Braving the Wilderness: The Quest for True Belonging and the Courage to Stand Alone
جست و جوی تعلق واقعی و شجاعت دستیابی به خوداتکایی
کد کتاب : 1882
مترجم : فرزانه حسینی
شابک : 978-600-8812-19-7
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 165
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب شجاعت در برهوت اثر برنه براون

کتاب شجاعت در برهوت، اثری نوشته ی برنی براون است که اولین بار در سال 2017 به چاپ رسید. «تعلق واقعی از ما نمی خواهد که خودمان را تغییر دهیم بلکه ما را ملزم می کند تا خودمان باشیم.» متخصص علوم اجتماعی، دکتر برنی براون، از تجربه هایی سخن می گوید که به زندگی ما معنا می بخشند؛ تجربه هایی از شجاعت، شکنندگی، عشق، احساس تعلق، شرم و همدلی. براون در این کتاب تعریفی جدید از «احساس تعلق» را ارائه می کند و با ترکیب تحقیقات، توانایی داستان سرایی و صداقت مثال زدنی خود، تأثیری عمیق بر پندارهای فرهنگی مرسوم می گذارد. او در کتاب شجاعت در برهوت بیان می کند که ما در حال تجربه ی بحرانی معنوی از عدم ارتباط هستیم و با معرفی چهار نکته درباره ی «تعلق واقعی»، تمام باورهایمان در مورد خودمان و دیگران را به چالش می کشد.

کتاب شجاعت در برهوت

برنه براون
برنه براون، زاده ی 18 نوامبر 1965، محقق، استاد دانشگاه و نویسنده ی آمریکایی است.براون در تگزاس به دنیا آمد. او در رشته ی امور اجتماعی تحصیل کرده است و مدرک کارشنای خود را در سال 1995 از دانشگاه تگزاس، مدرک کارشناسی ارشد را در سال 1996 و مدرک دکترای خود را در سال 2002 از دانشگاه هیوستون گرفته است.براون، تحقیقات جامع خود را در زمینه ی هدایت و رهبری کاربردی در خانواده، مدارس و جوامع، از دانشگاه هیوستون آغاز کرد و سخنرانی هایش در همایش های تد، در زمره ی پربیننده ترین سخنرانی های تاریخ این مجموعه ...
نکوداشت های کتاب شجاعت در برهوت
A timely and important book.
کتابی مهم و مرتبط با زمانه.
Penguin Random House Penguin Random House

With thought-provoking ideas about relationships—with others and with oneself.
با ایده هایی تفکربرانگیز درباره ی روابط-با دیگران و با خویشتن.
Publishers Weekly Publishers Weekly

It empowers us each to be a little more courageous.
این کتاب به ما نیرو می بخشد تا اندکی شجاع تر باشیم.
The Huffington Post

قسمت هایی از کتاب شجاعت در برهوت (لذت متن)
آن چه به عنوان رابطه ای دوستانه شروع شده بود، به داستانی رمانتیک و بزرگ و بعدها به عاشقانه ای کامل تبدیل شد. هرگز قدرت دیده شدن را نادیده نگیرید؛ مبارزه با خودتان، وقتی کسی واقعا شما را می بیند و دوستتان دارد، خسته کننده و بی فایده است. بعضی روزها عشق او مثل هدیه بود. روزهایی هم بود که به خاطر عشقش از او متنفر بودم. اما وقتی کم کم خود واقعی ام را کشف کردم، سرشار از اندوه و اشتیاق شدم: اندوه برای دختری که هرگز به جایی تعلق نداشت، و اشتیاق برای کشف شخصیتی که دارم. آن چه دوست دارم، آن چه به آن اعتقاد دارم و جایی که می خواهم بروم.

تأیید دیگران یکی از گرامی ترین بت های ماست و قربانی هایی که باید به پای این بت گرسنه بریزیم، این است که دیگران را خرسند نگه داریم. متقاعد شده ام که ناراحتی، بازدارنده ی بزرگ نسل ماست. روشن است که حمایت از وضع موجود برخلاف عقاید درونی ما، نوعی نعمت داشتن برتری است.

تنها زمانی آزاد هستید که بفهمید به هیچ جا تعلق ندارید، هیچ جا. این کار هزینه ی زیادی دارد اما پاداش بزرگی نیز به همراه خواهد داشت.