کتاب بیگ نیت، دردسرساز تمام عیار 1

Big Nate: In a Class by Himself
(اعجوبه کلاس)
کد کتاب : 18968
مترجم :
شابک : 978-6008111122
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 39
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

بیگ نیت 1
Big Nate: From the Top
(از اول شروع می کنیم!)
کد کتاب : 61507
مترجم :
شابک : 978-6003746480
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بیگ نیت، دردسرساز تمام عیار 1 اثر لینکلن پیرس

کتاب «بیگ نیت، دردسرساز تمام عیار» رمانی نوشته «لینکلن پیرس» است که نخستین بار در سال 2010 چاپ شد. پسری کلاس ششمی به نام «نیت رایت» که با مجموعه کمیک هایش مدت ها است که طرفداران پرشمار خود را هیجان زده نگه داشته، این بار در قالب کتابی پر از کارتون های جذاب بازگشته است. «نیت» با نظم و ترتیب مشکل دارد. اتفاقات بدی در حال رقم خوردن است و در مدرسه، تنبیه پشت تنبیه از راه می رسد. اما شرایط زمانی بهتر می شود که «نیت» پیامی را در یک شکلات بخت و اقبال پیدا می کند که به او می گوید: «امروز از همه جلو خواهی زد.» این پیام باعث می شود «نیت» هدفی را برای امروز بیابد و اتفاقات خنده دار مختلفی را تجربه کند: تلاش برای شکستن رکورد خوردن لوبیا سبز، یا قلقلک دادن معلم علوم با یک گردگیر از جنس پر.

کتاب بیگ نیت، دردسرساز تمام عیار 1


ویژگی های کتاب بیگ نیت، دردسرساز تمام عیار 1

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

لینکلن پیرس
لینکلن پیرس (متولد 23 اکتبر 1963) کاریکاتوریست آمریکایی است که به عنوان بهترین سازنده طنز موفق Big Nate و رمان های Big Nate شناخته می شود. او داستان نویس برای انیمیشن هایی است که در شبکه کارتونی و نیکلودئون پخش می شوند.پیرس خالق طنز استریگ Big Nate است که در سال 1991 آغاز به کار کرد و در 200 روزنامه در آمریکا و روزانه آنلاین در GoComics و Poptropica پخش می شود. در هلند كتابهای وی به نام Niek de Groot خوانده می شود. وی همچنین چندین انیمیشن کوتاه برای Cartoon Network و Nickelodeon نوشت. Peirce ...
نکوداشت های کتاب بیگ نیت، دردسرساز تمام عیار 1
Readers meet a variety of characters, each with a unique personality or trait.
مخاطبین با کاراکترهایی گوناگون آشنا می شوند که هر کدام، شخصیت یا ویژگی منحصر به فردی دارند.
School Library Journal School Library Journal

With many laugh-out-loud moments. There is so much to like here.
با تعداد زیادی از لحظات فوق العاده خنده دار. در این داستان، چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.
Horn Book Horn Book

It will keep you laughing and rooting for Nate.
این کتاب شما را به خندیدن و طرفداری از «نیت» وادار می کند.
Brightly

قسمت هایی از کتاب بیگ نیت، دردسرساز تمام عیار 1 (لذت متن)
بچه های دیگر می گویند معلم ها در مدرسه تابستانی از آدم کار می کشند. البته منظورشان از «کار»، حل کردن تمرین و درس خواندن نیست. منظورشان کارهایی مثل کندن آدامس از روی نیمکت یا تمیز کردن توالت پسرهاست (امیدوارم این یکی واقعیت نداشته باشد، چون توالت پسرها واقع حال به هم زن است!). اگر اینطور باشد که فاجعه است!

می توانست هر کدام از این ها را صدا بزند... مگر نه؟ حالا حدس بزنید چه کسی را صدا زد؟! خانم «گادفری» همیشه همین کار را می کند. همیشه وقتی من جواب را بلد نباشم، صدایم می کند. انگار به او الهام می شود که بلد نیستم.

بیشتر شبیه پدرهایی است که نمی دانند جریان چیست! اصلا نمی تواند خودش را بگذارد جای من! خب، از وقتـی که خودش کلاس ششم بوده، چند سال گذشته است؟؟؟ سی سال؟؟ چهل سال؟ چرا باید حس یک کلاس ششمی را درک کند؟ یک کلاس ششمی که کل روز را مثل زندانی ها، در ساختمانی پر از بوی گچ، آمونیاک و ناهار مدرسه می گذراند؟