کتاب خام خواری

Crude
(زنده خواری)، (فلسفه تغذیه و تندرستی)
کد کتاب : 18976
شابک : 978-9643802486
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 27
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خام خواری اثر آرشاویر درآوانسیان

بالاخره علل کلیه بیماری ها و هم چنین چاره واقعی آنها کشف گردید. کلیه بیماری های انسانی در نتیجه مصرف غذاهای «پخته» (کشته شده) و داروهای سمی و سایر مواد مرده می باشد که مردم نادانسته وارد بدن خود می کنند همه بیماران با اجتناب از مصرف این نوع مواد از کلیه بیماری های خود چه سیک و جه سنگین با اصعب العلاج بدون استثنا به طور معجزه آسا شقا پیدا می کنند. یگانه غذایی که طبیعت مطابق احتیاج بدن انسان به وجود آورده است خوردنی های «خامه یعنی زنده تبانی می باشد و هر ماده دیگر به غیر از خوردنی های زنده تیاتی فقط بیماری های گوناگون و مرگ نابه هنگام و ناگهانی را در بردارد. با خواندن کتاب خام خواری در مورد دو نوع از مطرح ترین و سالم ترین رژیم های غذایی یعنی خام خواری و زنده خواری اطلاعات بدست آورید و سلامت جسم و روحتان را افزایش دهید. در بخشی از کتاب خام خواری آمده است:
" به طوری که نزد بیشتر حیوانات می بینیم یکی از این حیوان ها فقط علف می خورد، دیگری برگ درخت، سومی دانه، چهارمی خار و از این قبیل. این درست نیست که ما برای همه آن ها اسامی تعیین کنیم مثل علف خوار، برگ خوار، دانه خوار، گوشت خوار، همه جور خوار و مانند اینها. طبیعتا همه موجودات زنده روی زمین گیاه خوار خلق شده اند. پروردگار بزرگ موجودات زنده گوناگون خلق کرده است و برای آنها هزاران نوع خوردنی های گیاهی به وجود آورده و در همه جای دنیا پخش نموده تا آنها بخورند و نزد همدیگر به آرامی، خوبی و خوشی زندگی کنند."

کتاب خام خواری

آرشاویر درآوانسیان
آرشاویر درآوانسیان (Arshavir Ter Hovhannessian، زاده: ۱۸۹۸ میلادی، مرگ: ۱۹۹۰ میلادی) یا آرشاویر تر آوانسیان (آ.ت. آوانسیان) بنیانگذار خام گیاه خواری در ایران بود. او با پختن و تغییر شکل هر نوع غذا مخالف بود و غذای پخته را غذای مرده می‌نامید. وی اعتقاد داشت علم پزشکی در خواص مواد غذایی و درمان بیماری‌ها دچار اشتباهات بزرگی شده‌است. همچنین اعتقاد داشت طبیعت برای تمامی موجودات از جمله انسان‌ها غذا را آماده قرار داده‌است و انسان با پختن غذاها باعث بیماری‌های زیادی بر...
دسته بندی های کتاب خام خواری