عنوان نمایشنامه، اصطلاحی در فوتبال است که خطای عمدی معنا میشود و با هدف جلوگیری از کسب امتیاز توسط تیم حریف صورت میپذیرد.
مرز اخلاق فردی در برابر ظلم جمعی در کجا رسم میشود؟ آیا نادیده گرفتن این مرز همیشه به معنای انجام یک خطا و زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی است؟ وقتی قانون خود، تعریف بیقانونی است، عدالت در کجا میتوان جست؟