کتاب در جستجوی جهان های دیگر

Parallel Universes
(جهان های موازی)
  • 15 % تخفیف
    325,000 | 276,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 19042
مترجم :
شابک : 978-9642248452
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب در جستجوی جهان های دیگر اثر فرد آلن ولف

در این "خوانش جذاب" تحت عنوان کتاب در جستجوی جهان های دیگر، با اثری مواجه خواهید شده که از مرزهای فضا عبور میکند زیرا فرد آلن ولف ، فیزیکدان ، شما را از طریق مفهوم پیچیده و در عین حال مخلوط جهان موازی راهنمایی می کند.

در این کتاب شما برداشت های خود از جهان را به چالش بکشید و ایده های متنوعی از تئاترهای فضایی و ارواح با زمان صفر را کشف کنید و حتی آینده ای را جستجو کنید که سفر در زمان واقعی است و سیاهچاله ها دروازه هایی هستند و نه انتها.

فرد آلن ولف نویسنده یازده کتاب ، فیزیکدان و مدرس است که در سال 1963 دکترای خود را در رشته فیزیک نظری در UCLA به دست آورد. وی در دانشگاه ایالتی سن دیگو و همچنین دانشگاه لندن ، دانشگاه پاریس ، موسسه هان میتنر برای فیزیک هسته ای در برلین و دانشگاه عبری اورشلیم. وی عضوی از دانشکده مارتین لوتر کینگ ، جونیور و نویسنده یازده کتاب از جمله ذهن در ماده و برداشتن جهش کوانتومی است که جایزه کتاب ملی را برای آن دریافت کرد.
فرد آلن ولف یک فیزیکدان ، نویسنده و مدرس مشهور جهان است که همچنین تحقیقاتی در مورد رابطه فیزیک کوانتوم با هوشیاری انجام می دهد. او نویسنده 13 کتاب ، 3 دوره سی دی صوتی است و جایزه کتاب ملی را برای "برداشتن جهش کوانتومی" دریافت کرد. وی عضوی از دانشکده مارتین لوتر کینگ ، جونیور است و به مدت دوازده سال استاد فیزیک در دانشگاه ایالتی سن دیگو بود.

کتاب در جستجوی جهان های دیگر

فرد آلن ولف
فرد آلن ولف (متولد 3 دسامبر 1934) یک فیزیکدان نظری آمریکایی است که در فیزیک کوانتومی و رابطه بین فیزیک و آگاهی تخصص دارد. او استاد پیشین فیزیک در دانشگاه ایالتی سن دیگو است و به محبوبیت علمی در کانال Discovery کمک کرده است. او نویسنده تعدادی از کتاب های با مضمون فیزیک از جمله Taking the Quantum Leap (1981) ، The Dreaming Univers (1994) ، Mind into Matter (2000) و Time Loops and Space Space (2011) است.
دسته بندی های کتاب در جستجوی جهان های دیگر
قسمت هایی از کتاب در جستجوی جهان های دیگر (لذت متن)
کتاب حاضر را نیز پیش از ترجمه خواندم. آن را بسیار جذاب یافتم به همین خاطر تصمیم گرفتم آن را به فارسی برگردانم تا علاقه مندان به مباحث فیزیک کوانتوم و تفسیرهای گوناگون آن بتوانند از نوشته ولف استفاده کنند. روزنامه ”وقایع تاریخ سانفرانسیسکو“ درباره این کتاب می نویسد، ”فرد آلن ولف، در این کتاب نظریه جالبی را درباره سفر در زمان، ماهیت واقعیت و وجود، و نقش آگاهی ارائه داده است.“