کتاب باج گیری عاطفی

Emotional Blackmail
وقتی اطرافیان از ترس، تعهد و احساس گناه برای استثمار شما استفاده می کنند
کد کتاب : 1908
مترجم :
شابک : 978-964-328-604-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب باج گیری عاطفی اثر سوزان فوروارد

کتاب باج گیری عاطفی، اثری نوشته ی سوزان فوروارد است که اولین بار در سال 1997 به چاپ رسید. باج گیران عاطفی می دانند که چقدر رابطه مان با آن ها برایمان مهم است. آن ها از نقاط ضعف و شخصی ترین اسرار ما آگاهی دارند. چنین افرادی می توانند والدین، شریک، رئیس، همکار، دوست و یا معشوق ما باشند. و صرف نظر از این که چقدر به ما اهمیت می دهند، از این اطلاعات خود درباره ی ما استفاده می کنند تا ما را مجبور به کارهایی کنند که خودشان می خواهند. سوزان فوروارد در این کتاب پرفروش، روابط را به شکلی دقیق کالبدشکافی می کند تا به قربانیان باج گیری عاطفی بیاموزد که چگونه می توان با افراد باج گیر مواجه شد. او در این کتاب با ارائه ی گام هایی مشخص، تمرین هایی کاربردی و تکنیک های ارتباطی آزموده شده، به ما کمک می کند تا به فردی قوی تر تبدیل شویم و چرخه ی باج گیری عاطفی را بشکنیم.

کتاب باج گیری عاطفی

سوزان فوروارد
سوزان فوروارد، زاده ی 14 می 1938، درمانگر و نویسنده ای آمریکایی است. او همچنین به عنوان مدرس و مشاور با بسیاری از نهادهای روانپزشکی و درمانی جنوب کالیفرنیا همکاری کرده است. چندین کتاب فوروارد در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار داشته اند.
نکوداشت های کتاب باج گیری عاطفی
A practical guide to better communication.
راهنمایی کاربردی برای ارتباطی بهتر.
Barnes & Noble

By one of the nation's leading therapists.
اثری نوشته ی یکی از درمانگران برجسته ی آمریکا.
Amazon Amazon

It helps you identify and correct an intensely destructive and confusing pattern.
این کتاب به شما کمک می کند الگویی بسیار مخرب و گیج کننده را بشناسید و آن را اصلاح کنید.
Susan Jeffers, author

قسمت هایی از کتاب باج گیری عاطفی (لذت متن)
اگر تنها یک چیز وجود داشته باشد که با اطمینان کامل می دانم، چه در زندگی شخصی و چه حرفه ای، این است: تا زمانی که رفتار خودمان را تغییر ندهیم، هیچ چیز در زندگیمان تغییر نخواهد کرد.

فهم این که چرا کارهای خودتخریبگرانه را انجام می دهیم، مانع انجام آن کارها توسط ما نخواهد شد. غر زدن و اصرار به طرف مقابلمان برای تغییر هم کاری از پیش نخواهد برد. خودمان باید دست به کار شویم. باید اولین گام را در راهی جدید برداریم.