کتاب اخبار

The News
کد کتاب : 29991
مترجم :

شابک : 978-6226640039
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

اخبار
The News
(راهنمای کاربر)
کد کتاب : 19123
مترجم :
شابک : 978-6002784841
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 254
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اخبار اثر آلن دوباتن

اخبار همه جا است. ما نمی توانیم این مطالب را مرتبا بررسی کنیم ، اما این مسئله چه چیزی را به ذهنمان می رساند؟ به ما هرگز آموخته نمی شود که چگونه از تورنت خبری که هر روز با آن روبرو می شویم ، استفاده کنیم ، آلن دوباتن نوسینده کتاب اخبار می گوید که این تأثیر زیادی بر حس ما دارد که چگونه زندگی خودمان را رهبری کنیم. آلن دوباتن در کتاب خیره کننده خود ، که بیست و پنج خبر باستانی را شامل می شود - از جمله سقوط هواپیما ، قتل ، مصاحبه مشهور و رسوایی سیاسی - آنها را به تجزیه و تحلیل های غیرمعمول شدید با هدف کمک به ما در هدایت اخباری که روزانه منتشر می شود بیان کرده است. او سوالاتی را مطرح می کند که چرا داستان های فاجعه بار غالبا اینقدر پرطرفدار می شوند؟ چه چیزی زندگی عاشقانه افراد مشهور را بسیار جالب می کند؟ چرا ما از تماشای بی اعتنایی سیاستمداران لذت می بریم؟ چرا اغتشاشات در سرزمین های دور دست اغلب خسته کننده است؟ و...

او این مسائل را مطرح می کند تا پاسخی به این سوالات بیابد که «ما از خبر چه می خواهیم؟» و «خبر چه سودی به حال ما دارد؟» بعد از خواندن این کتاب، به هیچ وجه نگاه ما به اخبار هنرمندان، رسوایی های سیاسی، اخبار پیچیده ی اقتصادی، شرایط جوی و تصادفات نگاه سابق نخواهد بود.

کتاب اخبار

آلن دوباتن
آلن دوباتن، زاده ی 20 دسامبر 1969، نویسنده ی سوییسی/انگلیسی است.دوباتن در زوریخ به دنیا آمد. پدرش که در مصر به دنیا آمده بود، به سوییس مهاجرت کرد و از موسسان یک شرکت سرمایه گذاری شد و بعد از آن، ثروت هنگفتی به دست آورد. او یک خواهر دارد و دوازده سال اول زندگی اش را در سوییس گذرانده است.دوباتن برای تحصیل، به مدرسه ای شبانه روزی در آکسفورد فرستاده شد و زبان انگلیسی را آموخت. او در رشته های تاریخ و فلسفه تحصیل کرد و مقطع دکتری را در رشته ی فلسفه ی فرانسه در دانشگاه هاروارد آغاز کرد اما به خاطر ن...
نکوداشت های کتاب اخبار
de Botton examines excerpts of contemporary news, mixing them with philosophical observations about the impact the news has on us, why we rely on it so heavily, and how it impacts the way in which we see the world.
آلن دوباتن گزیده ای از اخبار معاصر را بررسی می کند ، و آنها را با مشاهدات فلسفی در مورد تأثیر اخبار بر ما ، بررسی می کند ، چرا ما به آن بسیار تکیه می کنیم ، و چگونگی تأثیر آن در نحوه دیدن جهان تأثیر می گذارد.
Huffington Post

This branch of the media that incorporates everything from war to celebrities getting pizza is almost omnipresent in our lives, and de Botton here examines how that affects us and how much longer the news can get bigger.
این شاخه از رسانه ها که همه چیز را شامل می شود از جنگ گرفته تا افراد مشهور برای گرفتن پیتزا ، تقریبا همه جانبه در زندگی ما نمایان است ، و دوباتن در اینجا بررسی می کند که چگونه این امر بر ما تأثیر می گذارد.
The Great 2014 Book Preview

قسمت هایی از کتاب اخبار (لذت متن)
چرا دائم به سراغ اخبار می رویم؟ امروزه اخبار همان تسلطی را بر زندگی مان یافته که زمانی دین بر زندگی ما داشت. ولی ما به ندرت به تأثیرات آن بر زندگی مان توجه می کنیم. آلن دوباتن در این کتاب از دیدگاهی جدید به بررسی نمونه های رایج گزارش های خبری از قبیل سوانح هوایی، قتل، رسوایی سیاسی، و مصاحبه با شخصیت های سرشناس پرداخته و سوالاتی تفکربرانگیز مطرح کرده است: چرا گزارش های فجایع جذاب اند؟ چرا به روابط عاشقانۀ افراد مشهور توجه و علاقه نشان می دهیم؟ چرا وقتی سیاستمداری وجهۀ خود را از دست می دهد لبخند می زنیم؟ او در این روند مخاطب را به سمت درکی روشن از نیرویی هدایت می کند که بیش از همه بر نگاه ما به واقعیت اثر می گذارد.