کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد

The Wolf Who Fell Out of a Book
کد کتاب : 19254
مترجم :
شابک : 978-6004621656
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی گرگی که از کتاب بیرون افتاد اثر تیئری روبرشت

ممکن است از توی هر کتابخانه ی شلوغ پلوغی یک کتاب بیفتد بیرون...
خب گرگ قصه ی ما هم از کتاب قصه اش افتاده بیرون و توی اتاق زویی سرگردان شده.
حالا گرگی برای فرار از دست گربه ی بدجنس و گرسنه ی زویی مجبور است توی کتاب قصه های جورواجور سرک بکشد تا قصه ی خودش را پیدا کند.
فکر می کنید بالاخره از کدام کتاب سر دربیاورد؟!
این کتاب داستان گرگی را تعریف می کند که از کتاب خودش بیرون افتاده و حالا از ترس اینکه گربه او را نخورد باید وارد یک کتاب دیگر شود. او کتاب های مختلفی را امتحان می کند که هر کدام به دلایل بامزه ای به درد گرگ نمی خورد. در انتها گرگ از داستان «شنل قرمزی» سر در می آورد و همان جا می ماند! این داستان خنده دار با تصاویر جذابی که دارد، نه تنها برای بچه ها، بلکه برای بزرگتر ها هم خواندنی و دوست داشتنی است.

کتاب گرگی که از کتاب بیرون افتاد

تیئری روبرشت
تیئری روبرشت، متولد 11 فوریه 1960 در بروکسل - نویسنده ، تصویرگر و نویسنده کتاب های طنز بلژیک است. او به زبان فرانسوی و بعضی اوقات به زبان Flemish می نویسد.تیئری روبرشت اولین رمان خود را با کاسترمن منتشر می کند. نویسنده متن ترانه نویسنده بلژیکی مارکا و نویسنده طنز (لا smala با مارکو پائولو)‚ تیئری روبرشت رمان های زیادی را برای جوانان و کتاب های کودکانه نوشته که توسط فیلیپ گوسنس نشان داده شده است. وی در حال حاضر در بروکسل زندگی می کند و علیرغم تصادفی در سال 2011 منجر به معلولیت وی شد، همچ...