کتاب خدایگان کلودیوس

Claudius the God and His Wife Messalina
کد کتاب : 19343
مترجم :
شابک : 978-6005865127‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 640
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1934
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خدایگان کلودیوس اثر رابرت گریوز

رابرت گریوز زندگی پر فراز و نشیب رومی ای را که امپراطور شد، از نو آغاز می کند. سرزندگی، شکوه و انحطاط جهان روم را در نقطه زوال آن به تصویر می کشد. کتاب خدایگان کلودیوس فدق العاده جالب به پایان می رسد، داستان سیزده سال سلطنت کلودیوس به عنوان امپراتور روم را بیان می کند. طبیعتا وقتی کلودیوس به قتل می‌رسد، تمام می‌شود – و شگفتی وقتی است که کسی مسموم نمی شود. در حالی که کلودیوس بیشتر وقت خود را قبل از امپراتور شدن صرف مراقبت از کتاب‌ها و نوشته‌هایش می‌کند و سعی می‌کند از خط عمومی فساد و کشتار دور بماند، زندگی او بر تاج و تخت او را در مرکز گرداب سیاسی قرار می‌دهد.
رابرت گریوز (۱۸۹۵–۱۹۸۵) شاعر، رمان‌نویس و منتقد بود. اولین جلد شعر او، بر فراز منقل (1916)، منعکس کننده تجربیات او در سنگر است، و پس از آن آثار بسیاری از شعر، غیرداستانی و داستانی منتشر شد. او بیشتر به خاطر خدایگان(1934) که برنده جوایز هاثورندن و جیمز تیت بلک مموریال شد و برای تأثیرگذارش الهه سفید (1948) شناخته شده است.
این کتاب توسط فریدون مجلسی ترجمه شده است. و نشر ناهید اقدام به چاپ آن نموده است.

کتاب خدایگان کلودیوس

رابرت گریوز
رابرت فون رانک گریوز، زاده ی 24 جولای 1895 و درگذشته ی 7 دسامبر 1985، منتقد، رمان نویس و شاعر انگلیسی بود.گریوز در خانواده ای از طبقه ی متوسط اجتماع در ویمبلدون لندن به دنیا آمد. او سومین فرزند از 5 بچه ی خانواده بود و پدرش، ترانه سرای شناخته شده ای بود. گریوز در سن 7 سالگی به ذات الریه و سرخک مبتلا شد و تا آستانه ی مرگ پیش رفت.او، تحصیلات اولیه ی خود را در چندین مدرسه گذراند و در سال 1909، موفق به کسب بورسیه از چارترهاوس شد.با شروع جنگ جهانی اول در آگوست 1941، او بی درنگ به نیروهای ارتش پیوس...