کتاب سادی

Sadie
کد کتاب : 19690
مترجم :
شابک : 978-6229993620
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 318
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده جایزه ادیسه سال 2019

برنده جایزه ادگار سال 2019

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب سادی اثر کورتنی سامرز

کتاب «سادی» رمانی نوشته «کورتنی سامرز» است که نخستین بار در سال 2018 به چاپ رسید. «می بث فاستر» برای پیدا کردن همسایه نوزده ساله اش، «سادی»، از یک گزارشگر رادیو به نام «وست مک کری» درخواست کمک می کند. «سادی» پس از این که خواهر سیزده ساله اش، «متی»، به قتل رسید، خانه اش در محله «کولد کریک» در ایالت «کالرادو» را ترک کرد. «سادی» از هیچ چیز هراسی ندارد و تا زمانی که مردی را که خواهرش را به قتل رسانده، پیدا نکند، دست از تلاش نخواهد کشید. «وست» که در ابتدا علاقه ای به درگیر شدن در این ماجرا ندارد، پس از مدتی جست و جوی خود را برای یافتن «سادی» آغاز می کند. در کنار روایت اول-شخص «سادی»، قسمت های مختلف پادکست «وست» به نام «دختران» برای مخاطبین روایت می شود و از حقیقت رویدادهای رقم خورده برای «سادی» پرده برمی دارد.

کتاب سادی

کورتنی سامرز
کورتنی سامرز (زاده 1986 در بلویویل ، انتاریو ، کانادا) نویسنده کانادایی داستان های نوجوانان است. مشهورترین آثار شناخته شده ویCracked Up to Be ، This is Not a Test ، All the Rage و Sadie می باشد.کورتنی سامرز نویسنده پرفروش، منتقد و برنده جایزه چندین رمان است. اولین کتاب او در سال 2008 و در 22 سالگی به چاپ رسید. جدیدترین رمان او، سادی، پرفروش ترین فیلم نیویورک تایمز است، برنده جایزه ادگار، جان برنده جایزه اسرار جان، اسپری، برنده جایزه ادیسه، برنده جایزه آئودی، دریافت شش بررسی ستاره دار، دریافت ...
نکوداشت های کتاب سادی
A suspenseful book about abuse and power.
کتابی پرتعلیق درباره رفتار آزارگرانه و قدرت.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A riveting tour de force.
یک اثر موفق هیجان انگیز.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A triumph of innovative storytelling.
دستاوردی در داستان سرایی مبتکرانه.
Washington Independent Review of Books

قسمت هایی از کتاب سادی (لذت متن)
گاهی وقت ها هر قدر هم که به موفقیت برسی، فقر لکه ای روی پیشانی ات باقی می گذارد که محال است بتوانی پاکش کنی، اما «سیلاس بیکر» خوب پاکش کرده، یعنی با ثروتش روی آن لکه را پوشانده. یک خانه دوطبقه بزرگ با معماری مدرن. پنجره های بزرگی دارد که اگر به قدر کافی نزدیک شوی، می توانی داخلش را ببینی.

بعد از دقایقی «نوآ» از کامیون پیاده می شود. کامیون را دور می زند و خواهرش را از سمت شاگرد پیاده می کند. خیلی مست تر از زمانی هستند که ترکشان کردم. به این فکر می کنم که یعنی اوضاع «خاوی» هم همینقدر ناجور است؟ و آیا آنقدر حماقت به خرج داده که پشت فرمان بنشیند؟

تلوتلوخوران راه می افتند سمت در خانه و تماشا کردنشان حین آن ده دقیقه که طول می کشد تا بتوانند کلید را توی قفل جا بزنند، واقعا درد دارد. تمام مدتی که این ها مشغول این کار مسخره هستند... خواهر من مرده. «متی مرده.»