کتاب پس کوچه های سکوت

Pas Kouchehaye Sokout
کد کتاب : 19774
شابک : 978-9640492482
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 330
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پس کوچه های سکوت اثر م مودب پور

کتاب های م. مودب پور در ایران طرفداران خاص خود را دارد. از او به عنوان نویسنده ای عامه پسند یاد می شود. از آثار وی در سینما هم اقتباس هایی صورت گرفته که برخلاف موفقیت هایش در عرصه ادبیات، با شکست رو به رو شد بنابراین دیگر کارگردانی پیدا نشد تا تمایل داشته باشد که از آثار او استفاده کند. نام کامل نویسنده سید مرتضی مودب پور است و هیچ علاقه ای به دیده شدن ندارد و حتی برخی از رمانهایی که در بازار با نام مودب پور منتشر شده مشخص نیست که خودش نوشته است یا همسرش!

رمان های مودب پور معمولا دارای اسامی دخترانه هستن مثل پریچهر، یاسمین، یلدا، گندم و... و زن ها در رمان هایش عموما نقش مهمی ایفا می کنند. از ویژگی های نویسنده این است که در دیالوگ ها از لحن محاوره ای استفاده می کند و به نوعی روش کلاسیک دیالوگ نویسی را تغییر داد. در این رمان دو داستان در مورد عشق در قالب یک داستان روایت می شود. اولی در مورد زنی به نام ترانه است که در نقش وکیل ظاهر شده، ترانه موکلی به نام افسانه دارد که در یک سری حوادث محکوم به اعدام شده. افسانه درگیر رابطه ای عاشقانه بوده که سرانجام آن مکافات و دردسر است و از طرفی دیگر ترانه هم درگیر رابطه ی خود با شوهرش است...

کتاب پس کوچه های سکوت

دسته بندی های کتاب پس کوچه های سکوت
قسمت هایی از کتاب پس کوچه های سکوت (لذت متن)
«در ماشین رو باز کردم و سوار شدم و بعدش حرکت!حالا یا مستقیم یا نه!!» -کجا تشریف می برین؟ -تا هر جا مسیر شما باشه! -من در خدمت شما هستم! -خیابون... -و مستقیم...خیابون؟! -مستقیم خیابون... -هر جور شما بخواین.من فرنوش هستم. -من ترانه -من یه شرکت دارم. -خوبه! -و یه آپارتمان!

یه ساعتی هست که برگشتم خونه اما هنوز نه ناهار حاضره و نه خودم !ظرفای دیشب کثیفه و چرب و چیلی تو ظرفشویی مونده ن !رختای چرکم تو سبده کنار لباسشویی!خونه م کثیفه و به هم ریخته ! خودمم رو یه مبل کنار یه میز موندم !چشمم به یه ضبط صوت کوچولوئه که رو میز گذاشتم !بغل شم چند تا نواره !یه ساعته نشستم و میخوام که روشنش کنم اما نمیشه .! یعنی ممکنه که نیم ساعت دیگه بتونم روشنش کنم ؟!یا مثلا امشب؟ یا فردا؟!اما چه فرقی داره ؟ چه الان چه نیم ساعت دیگه چه شب چه فردا . اولین نوار رو گذاشتم توش کلیدش رو فشار دادم .