کتاب موسیقی و سکوت

Music & Silence
  • 200,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نگاه نگاه
    نویسنده:
کد کتاب : 19912
مترجم :
شابک : 978-9643511203
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 581
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه ادبی کاستا (ویت برد) سال 1999

معرفی کتاب موسیقی و سکوت اثر رز ترمین

موسیقی و سکوت در اصل تصویر جرم و گناه وتمنا است. شخصیت های پرداخته “رز تره مین” با اعمال و رویاهای خویش درستیزاند و با واسطه نویسنده بیان مقصود می کنند.
نویسنده با ورود در ذهنیات عصر مورد نظر در نگارش اثری معرف عصر، کاری فوق العاده را به انجام رسانده است. موسیقی و سکوت اثری است فوق العاده، بلند و باشکوه. رز تره مین، نویسنده ای ست با آثاری پربار، او هم اینک در نورفوک (انگلستان) زندگی می کند و چندین رمان و داستان کوتاه و نمایشنامة رادیویی و فیلمنامه نوشته و به دریافت جوایز مهم ادبی نایل گردیده است. موسیقی و سکوت، اثری است پیچیده و درخشان، نویسنده ضمن باز گفتن داستان در جابجا کردن زمان و تغییر آواها، پرداخت تصویر ها و رنگ آمیزی صحنه ها مهارت چشمگیری دارد. موسیقی و سکوت اثری است بس زیبا و شگفت که نشان از نبوغ پدید آورندة آن دارد. آثار خانم “رز تره مین” به چهارده زبان ترجمه شده اند.

کتاب موسیقی و سکوت

رز ترمین
رز ترمین (Rose Tremain؛ زادهٔ ۲ اوت ۱۹۴۳) یک نویسنده، و پدیدآور اهل بریتانیا است. ترمین از سال ۲۰۱۳ ریاست دانشگاه ایست آنگلیا واقع در نوریچ انگلستان را بر عهده دارد. هم‌چنین وی دارای نشان شهروندی CBE بریتانیا است. وی در سال ۱۹۸۳ عضو انجمن پادشاهی ادبیات انگلستان شد. ترمین همچنین برنده جوایزی معتبر همچون جایزه ادبیات داستانی زنان (۲۰۰۸)، جایزه ادبی کاستا بوک (۱۹۹۹) و جایزه فمینا (۱۹۹۴) شده‌است.رز ترمین از نویسندگانی همچون ویلیام گلدینگ خالق اثرسالار مگس‌ها و گابریل گارسیا مارکز ...