کتاب مهارت های ارتباطی

Communication Skills For Dummies
کد کتاب : 20085
مترجم :
شابک : 978-6008668329
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت های ارتباطی اثر الیزابت کونکه

کلیدی برای به کمال رسانیدن مهارت های ارتباطی شما.
مهارتهای ارتباطی عالی می تواند باعث تغییر در زندگی شخصی و حرفه ای شما شود و نویسنده متخصص الیزابت کونکه نکات مهم خود را برای برقراری ارتباط موفق در هر شرایطی با شما به اشتراک می گذارد.
برقراری ارتباط به طور موثر نه تنها در گرو خوب صحبت کردن است. بلکه به خوب گوش دادن نیز بستگی دارد .این کتاب با ارائه دادن راه حل های موثر به شما کمک می کنند که تا پایان گفتگو یا بحث موفق خود را حفظ کنید.هنگامی که با یک جمعیت صحبت می کنید ، برقراری ارتباط به معنای مثبت و مطمئن بودن از گفته هایتان است در این صورت است که پیام شما موثر واقع می شود. در این کتاب به شما راه حل هایی ارائه می دهد تا بتوانید منظور خود را برسانید.
همراه با مشاوره ها و نکاتی در زمینه ی گوش دادن فعال ، سازگار شدن با دیگران و نسبت برقرار کردن با آنها ، ارتباط کلامی و غیر کلامی ، برقراری ارتباط با استفاده از فناوری های مدرن و موارد دیگر ، مهارتهای ارتباطی برای دامیز یک منبع ارتباطی جامع است که هیچ فرد حرفه ای نباید بدون آن باشد!
- در محل کارتان پیش بروید
- برای اطمینان از یک پیشنهاد شغلی جدید ، از مهارت های ارتباطی موثر استفاده کنید.
- دوستان و خانواده تان را ترغیب کنید تا از شما در یک سرمایه گذاری جدید حمایت کنند.
با استفاده از یک سری از مهارت های ساده ، مهارت های ارتباطی برای دامیز به شما کمک می کند تا بدرخشید. در مدت زمانی کوتاه!

کتاب مهارت های ارتباطی

الیزابت کونکه
الیزابت کونکه مربی مهارت‌های اجرایی است و با افرادی سروکار دارد که نمی‌توانند آن‌چنان که باید‌وشاید قابلیت‌های خود را نشان دهند. وی فردی بسیار کارآزموده است که به مراجعان خود کمک می‌کند به باورها و رفتارهایی بیندیشند که مانع رسیدن آن‌ها به خواسته‌هایشان می‌شود. استعداد بی‌نظیر او در برقراری اعتماد، رابطه و شرایط کاریِ آرام و بی‌تنش باعث می‌شود مراجعان به‌سرعت به اهداف تعیین‌شده دست یابند.الیزابت یکی از نویسندگان موفق مجموعه...