کتاب اصول جبر 1

Algebra I Essentials for Dummies
کد کتاب : 20120
مترجم :
شابک : 978-6007022870
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول جبر 1 اثر مری جین استرلینگ

جبر با استفاده از متغیرها، توابع و فرمول های متعدد می تواند یادگیری را گیج کننده و طاقت فرسا و مستعد فراموشی کند. این کتاب ایده آل برای دانش آموزانی که نیاز به بررسی یا ارجاع به مفاهیم مهم دارند، محتوایی را ارائه می دهد که فقط بر موضوعات کلیدی متمرکز شده است، با توضیحات مجزای مفاهیم مهمی که در یک دوره معمولی جبر تدریس می شود، از توابع گرفته تا معادلات درجه دوم و خطی. این راهنما همچنین یک مرجع عالی برای والدینی است که نیاز به مرور مفاهیم حیاتی جبر دارند زیرا به دانش آموزان در انجام تکالیف کمک می کنند، و همچنین برای دانش آموزان بزرگسالی که به کلاس درس بازمی گردند و فقط نیاز به تجدید مفاهیم اصلی دارند.
اکنون دانش‌آموزانی که برای امتحانات آماده می‌شوند، برای مطالعه مطالب جدید آماده می‌شوند، یا فقط به یک مرور کلی نیاز دارند، می‌توانند یک راهنمای مرور مختصر و قابل درک داشته باشند که کل یک دوره را تنها با تمرکز بر مهمترین مفاهیم پوشش می‌دهد. از جبر و شیمی گرفته تا دستور زبان و اسپانیایی، نویسندگان متخصص این مجموعه بر مهارت هایی تمرکز می کنند که دانش آموزان برای موفقیت در یک موضوع بیشتر به آن نیاز دارند.

کتاب اصول جبر 1

قسمت هایی از کتاب اصول جبر 1 (لذت متن)
مطلب مهمی که معمولا در جبر از ان استفاده می شود، ترتیب عملیات است. ترتیب عملیات به ما می گوید که به ترتیب، از ابتدا تا انتها چه کاری را باید انجام دهیم؛ چه جملات در نماد گروه بندی قرار گرفته باشند یا به توان رسیده باشند. پس از دقت بر ترتیب عملیات متوجه می شوید که جبر پر است از فعالیت های معکوس. ابتدا باید فاکتور بگیرید و سپس توزیع و اتحاد. توزیع کردن راهی است برای تبدیل حاصل ضرب به جمع یا تفریق که باعث می شود بتوانیم جملات را ترکیب کنیم یا فرآیندهای جالب دیگری را در جبر انجام دهیم.