کتاب دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری

Pregnancy Day By Day
شمارش معکوس روز به روز مصور تا تولد از بارداری تا زایمان و پس از آن
کد کتاب : 20335
مترجم :

شابک : 978-9646986893
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 752
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری اثر پائولا آماتو

"دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری" از دکتر "پائولا آماتو"، اثری است پرفروش که "شمارش معکوس روز به روز مصور تا تولد از بارداری تا زایمان و پس از آن" را در بردارد. این اثر که حاصل همکاری متخصصین مختلف در زمینه های گوناگون پزشکی نظیر مامایی، زنان و زایمان، پزشک و متخصص اطفال است، ضروری ترین نکات ممکن را به خواننده ارائه می کند. در "دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری" مواردی شرح داده شده که از تجربه ی حرفه ای متخصصان در کار با هزاران بانوی باردار در مرحله به مرحله ی بارداری و زایمان آن ها به نگارش درآمده است.
"پائولا آماتو" با طبقه بندی مطالب مختلف، "دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری" به نحوی تدوین نموده که اطلاعات تک بعدی نباشند و به صورت مکمل و همه جانبه ارائه شوند. به این ترتیب این ابزار کاربردی در زمان بارداری به خانم های حامله کمک می کند تا آگاهی بیشتری نسبت به این تجربه ی مهم داشته باشند و علاوه بر حفظ سلامت جسمانی، از نظر روحی و روانی نیز در شرایط آسوده تری وضع حمل کنند.
"دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری" از "پائولا آماتو" طیف وسیعی از اطلاعات را در بر گرفته که رژیم های غذایی، ورزش و فعالیت جسمی، روابط عاطفی، مصرف دارو و مراجعه به پزشک، نحوه برخورد با بیماری و شرایط جسمانی مختلف، خطرات مربوط به سبک زندگی، زیبایی و مراقبت از پوست و مو و ناخن، ، خطرات محیط کار، نگهداری از حیوانات خانگی و مسافرت را متناسب با هر یک از مراحل بارداری شرح می دهد. بخش وسیعی از کتاب "دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری" به روزهای بارداری پرداخته و و پس از آن اطلاعاتی از زایمان را در اختیار خواننده قرار می دهد.

کتاب دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری

دسته بندی های کتاب دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری
قسمت هایی از کتاب دایره المعارف مصور مراقبت های دوران بارداری (لذت متن)
دوران بارداری دوران بارداری ، دورانی استثنایی است که در آن وارد یکی از مهم ترین مراحل زندگی خود می شوید و باید بیدرنگ در مورد فرایند حاملگی و زایمان اطلاعات و درک کافی را پیدا کنید . در گذشته که زن ها طبق سنت فرزندان خود را در خانه به دنیا می آوردند ، رسیدگی به آنها به عهده ی قابله ها و زن های فامیل بود و به همین دلیل دوران حاملگی و زایمان اتفاقی شناخته شده بود . امروزه ، داشتن چنین تجربه ی دست اولی استثنایی و نادر است و یک خانم در مورد دوران حاملگی و زایمان شناختی ندارد یا این که شناخت و این دوران محدود به اطلاعاتی است که از نخستین حاملگی خود به دست آورده است . در نتیجه ، بیشتر خانم ها ، اگر نگوییم همه ی آنها ، با آمیزه ای از دلهره و کنجکاوی به دوران حاملگی نگاه می کنند . زمانی که پی می برند شیوه ی زندگیشان می تواند تأثیر عمیقی بر روی سلامت خودشان و کودک بگذارد ، غالبا این احساسات تشدید می شوند . به همه ی این دلایل ، زن ها بایستی بتوانند در مورد دوران بارداری به اطلاعاتی دسترسی داشته باشند که دقیق ، جامع و قابل فهم باشد.