کتاب تجربه نزدیک به مرگ

Embraced by the Light
  • 155,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 20343
مترجم :
شابک : 978-6222461171
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تجربه نزدیک به مرگ اثر بتی جین ایدی


در شب 19 نوامبر 1973، پس از عمل جراحی، همسر و مادر سی و یک ساله بتی جی ایدی درگذشت. کتاب "تجربه نزدیک به مرگ" داستان خارق‌العاده او از وقایعی است که پس از آن، اثبات شگفت‌انگیز او از زندگی پس از مرگ فیزیکی را به دنبال دارد. این کتاب دارای داستانی جذاب، الهام‌بخش و بی‌نهایت اطمینان‌بخش است. روایت خوش ساخت نویسنده به ما نگاهی اجمالی به آرامش و عشق بی‌قید و شرطی می‌دهد که در انتظار همه ماست. مهمتر از آن، سفر بتی پیام ساده ای را ارائه می دهد که می تواند زندگی امروز ما را متحول کند، هدف ما را به ما نشان می دهد و ما را راهنمایی می کند تا همانطور که باید زندگی کنیم - شاد، پر انرژی و با عشق.
بتی جین ایدی، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی" تجربه نزدیک به مرگ" است که برجسته‌ترین و گسترده‌ترین تجربه نزدیک به مرگ ثبت شده را داشت. بتی به دیگران اطلاع داده است که از مرگ نباید ترسید، زیبایی بدیع دنیای ارواح، ملاقات با عیسی، وصلت مجدد با عزیزان متوفی و مهمترین پیام عشق بی قید و شرط خدا: اینکه همه اینجا هستند تا یاد بگیرند «یکدیگر را دوست داشته باشند».او مادر هشت فرزند است.بتی در سال 1942 در ولنتاین، نبراسکا به دنیا آمد و در منطقه رزرواسیون سرخپوستان رزباد و در راپید سیتی، داکوتای جنوبی بزرگ شد. هفتمین فرزند از ده فرزند، مادرش بومی آمریکایی «لاکوتا سیوکس» و پدرش اسکاتلندی-ایرلندی بود. در سن چهار سالگی، والدین بتی از هم جدا شدند و او به همراه شش خواهر و برادرش در یک مدرسه شبانه روزی کاتولیک هندی رفتند.

کتاب تجربه نزدیک به مرگ

بتی جین ایدی
بتی جی ایدی(بتی جین ایدی)(به انگلیسی: Betty (Jean) Eadie؛ زادهٔ ۱۹۴۲)نویسنده آمریکایی کتاب های مربوط به تجربه های نزدیک به مرگ می باشد. مشهورترین کتاب این نویسنده، درآغوش نور (غرق درنور) می باشد. او دراین کتاب تجربه شخصی نزدیک به مرگ خود را توصیف کرده است. او همچنین کتاب های دیگری نیز در این زمینه دارد.