کتاب اعتماد به نفس در نوجوانان

Confident Teens
(پرورش نوجوانانی شاد، متکی به نفس و مثبت اندیش)
کد کتاب : 20345
مترجم :
شابک : 978-9646235700
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب اعتماد به نفس در نوجوانان اثر گیل لیندن فیلد

«اعتماد به نفس در نوجوانان» نوشته گیل لیندن فیلد، به این موضوع می پردازد که چگونه مثبت اندیشی، اعتماد به نفس و شادی را در نوجوانان افزایش دهیم.
در این کتاب نویسنده ضمن توضیح خصوصیات خلقی و رفتاری نوجوانان به مسائل ایشان و راه حل این مسائل به طور مبسوط می پردازد، از جمله عدم اعتماد به نفس و راه های تقویت آن. یکی از نکات مهمی که نویسنده در خلال اندرزها به آن اشاره دارد این است که والد باید برای تقویت مثبت اندیشی، الگوی نقش، در همه کیفیت هایی باشد که می خواهد به نوجوان خود بیاموزد.
نویسنده نه تنها رهنمودهای بسیار سودمند برای جوانان بلکه برای والدین آن ها دارد و به والد می آموزد چگونه رفتار کند تا جوانی مطمئن به نفس تربیت کند. با وجود مشکلاتی که همه والدین در طول دوران رشد فرزند با آن روبه رو هستند، صحبت و گفت وگو با آنها لحظات بسیار هیجان بخش و روح افزائی هم نصیب والدین می کند، و سبب می شود انسان احساس نشاط و جوانی کند و دوست بدارد مثل یک جوان بپوشد و راه رود (از رنگ های زنده استفاده کند).

کتاب اعتماد به نفس در نوجوانان

گیل لیندن فیلد
گیل لیندن فیلد (Gael Lindenfield) روان درمانگر واجد شرایط و یکی از مربیان برجسته توسعه شخصیت کشور است. او نویسنده پرفروش هشت کتاب در سطح بین المللی است و به دلیل تکنیک ابتکاری و عملی خودیاری خود مشهور شده است.