کتاب روابط معلم و دانش آموز

Teacher and Child
کتابی برای پدران، مادران، آموزگاران
  • 10 % تخفیف
    275,000 | 247,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 20422
شابک : 978-9642240302
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 321
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب روابط معلم و دانش آموز اثر هایم گینات

روابط معلم و دانش آموز یک کتاب کلاسیک در زمینه خود که به والدین و معلمان نشان می دهد که چگونه با کنار گذاشتن زبان طرد ، و یادگیری زبان جدیدی برای پذیرش ، با کودکان ارتباط برقرار کنند.
نویسنده ی این کتاب هایم گینات نوشته است:
"من به یک نتیجه ترسناک رسیده ام که من عنصر تعیین کننده ای در کلاس هستم. این رویکرد شخصی من است که باعث ایجاد آب و هوا می شود. این روحیه روزانه من است که هوا را می سازد. من به عنوان یک معلم ، قدرت فوق العاده ای دارم برای آنکه زندگی یک کودک را تباه سازم یا به آن شادی ببخشم. من می توانم ابزاری برای شکنجه یا ابزاری برای الهام بخشی به او باشم. می توانم تحقیر کرده و یا شفابخشی کنم. در همه شرایط ، این پاسخ من است که تصمیم می گیرد که آیا یک بحران تشدید شده یا آرام شود. و یک کودک انسان شود یا یک ناانسان. "
نویسنده ی کتاب روابط معلم و دانش آموز مفاهیم ، نگرش ها و زبان پذیرش و دلسوزی را برای بهبود شرایط روزمره و مشکلات روانی ای که معلمان با آن روبرو هستند ، پیشنهاد می کند. او ایده های خود را در مورد مشکلات نظم ، انتقاد ، عصبانیت ، انگیزه ، مشق شب ، تعریف و تمجید ، همکاری و روابط متضاد دانش آموزان ، معلمان ، مدیران و والدین به کار می برد.
اگر در زمینه آموزش کار می کنید ، این کتاب برای شما مناسب است. اگر والدین کودکی هستید که درس می خواند این کتاب مناسب شماست. اکتاب روابط معلم و دانش آموز مثالهای عملی ای از چگونگی کمک و حمایت از کودک ، به جای صدمه زدن ، را بیان می کند

کتاب روابط معلم و دانش آموز

هایم گینات
هایم جی. گینات (در اصل گینزبورگ ؛ 5 اوت 1922 - 4 نوامبر 1973) معلم مدرسه، روانشناس کودک و روان درمانی و مربی والدین بود. وی پیشگام تکنیک هایی برای مکالمه با کودکانی بود که امروز نیز آموزش داده می شود. کتاب او، بین پدر و مادر و کودک، بیش از یک سال در لیست پرفروش ماند و امروز نیز محبوب است. این کتاب "توصیه های خاص برگرفته از اصول اساسی ارتباطی که والدین را در زندگی با فرزندان با احترام و عزت متقابل راهنمایی می کند."را ارائه می دهد.
دسته بندی های کتاب روابط معلم و دانش آموز