کتاب هنر شناخت مردم

The Art of Speed Reading People
(چگونه می توان دیگران را سریع ارزیابی کرد و به زبان خودشان با آنان سخن گفت)
  • 388,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: هرمس هرمس
    نویسنده:
کد کتاب : 20447
مترجم :
شابک : 978-9643635572
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : ---

تکنیک های شخصیت خوانی
The Art of Speed Reading People
(راهی برای ارتباط موثر)
کد کتاب : 54032
مترجم :
شابک : 978-9647184342
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هنر شناخت مردم اثر پل تایگر

کتاب « هنر شناخت مردم » اثر پل تایگر است و موضوع آن با چگونگی ارزیابی سریع دیگران و سخن گفتن با آن ها به زبان خودشان، مرتبط است. در این کتاب آمده است که در تجارت و زندگی ، ارتباطات مهمترین عامل موفقیت است و همان طور که در این کتاب مشخص شده است ، کلید ارتباط موثرتر، یادگیری استفاده از قدرت تیپ شخصیتی ، است . این کتاب ، هنر به سرعت خواندن حالت مردم را به عنوان ابزاری جدید و انقلابی برای تشخیص شخصیت افراد و صحبت کردن به زبان مناسب آن ها ارائه می دهد . هر فرد کتاب هنر شناخت مردم را به دلایل خاص خود می خواند ، یک فروشنده به فروش مشتری اهمیت می دهد ، یک مدیر سعی در ایجاد انگیزه برای یک کارمندانش دارد ، یک معلم سعی می کند با دانش آموزانش نکته ای را مطرح کند و در تمام این موقعیت ها ، قدرت خواندن تیپ شخصیتی شخص دیگر می تواند ، یک مزیت قدرتمند باشد . این کتاب نشان می دهد که با استفاده از الگو های شخصیتی معتبر علمی ،مشابه آن چیزی که بسیاری از شرکت های برتر از آن استفاده می کنند ، چگونه هر کسی می تواند ویژگی های شخصیتی اصلی را از طریق ظاهر ، واژگان ، زبان بدن ، شغل ، تحصیلات و علایق به سرعت شناسایی کند . کتاب "هنر شناخت مردم" منبع ارتباطی نهایی است و بهترین چیزی که بعد از داشتن اشعه ایکس لازم دارید .

کتاب هنر شناخت مردم

پل تایگر
پل تایگر از طریق کتاب مقدماتی خود "آنچه را که هستی" انجام داد، نحوه انجام مشاوره شغلی در سراسر جهان را تغییر داد. پل نویسنده پنج کتاب در مورد نوع شخصیت و کارشناس برجسته در این زمینه، به بیش از یک میلیون نفر کمک کرده است تا رضایت شغلی و موفقیت را پیدا کنند. هر روز ، Do What You Are محبوب ترین یا دومین کتاب محبوب حرفه ای در Amazon.com است.
قسمت هایی از کتاب هنر شناخت مردم (لذت متن)
وقتی می خواهیم افراد را بسرعت بشناسیم، استفاده از کلیدها برای شناسایی ویژگی های یک تیپ خاص مفید است چون رفتارهای خاصی وجود دارد که افراد دارای یک ویژگی معمولا در آن شریکند. به عنوان مثال رفتارهای زیادی وجود دارد که حسی ها به مراتب بیشتر از شهودی ها انجام می دهند. بنابراین اگر این رفتار را به اندازه کافی ببینیم می توانیم فرض کنیم که فرد احتمالا یک آدم حسی است. اما یک نکته را نباید فراموش کرد: انسان ها موجودات بی نهایت پیچیده ای هستند و از آن جا که گستره عظیمی از رفتارها در وجود همه افراد است، و هر کسی منحصر به فرد و بی همتاست، تقریبا هیچ تک رفتاری نیست که به شکلی خودکار، ترجیح فرد را آشکار کند. شناخت سریع و دقیق زمانی ممکن است که شاهد رفتاری تکراری یا شاهد شکل گیری الگویی باشیم که در یک ویژگی خاص رایج است. و در قریب به اتفاق مواقع، ترکیبی از عوامل است که حقیقی ترین تصویر را از تیپ یک شخص به دست می دهد. وقتی به بحث درباره ابعاد هر تیپ می پردازیم، شاید به نظر برسد رفتارهایی را توضیح می دهیم که به دو منتهاالیه هر پیوستار تعلق دارند. به عبارت دیگر شاید احساس کنید در مورد متفکرها، احساسی ها، قضاوت گر ، دریافت گرها و غیره تعمیم می دهیم. در واقعیت، بسیاری از کلیدهایی که موقع شناخت سریع افراد مشاهده می کنید، ظریفتر از آن است که در اینجا شرح داده شد. اما نشان دادن نمایشی ترین مثال ها باعث می شود در زمانی به مراتب کوتاه تر، به درک روشنی از تفوت های موجود بین ویژگی ها برسید.