کتاب مدیر الهام بخش

Managing to Inspire
(چگونه بهترین توانایی های کارمندانمان را آشکار کنیم)
کد کتاب : 20466
مترجم :

شابک : 978-6007152522
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

مدیریت الهام بخش
Managing to Inspire
شکوفا کردن بهترین ها در افرادی که بر کارشان سرپرستی دارید
کد کتاب : 45587
مترجم :
شابک : 978-6002009944
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیر الهام بخش اثر رابرت ا سالو

مدیر الهام بخش هم مثال‌های تئوری و هم مثال‌های عملی را ارائه می‌دهد که مدیران برای افزایش اثربخشی خود نیاز دارند. ویل گریلین، رئیس هیئت مدیره WAY Systems International می گوید: "مدیران و سرپرستان ما به توصیه‌ها و راهنمایی‌های خاص در این کتاب اهمیت می‌دهند و از آنها استفاده می‌کنند. مدیریت الهام بخشی به ما کمک می‌کند تا به اهدافمان برای کارمندان راضی، خودراهبر و سازنده دست یابیم."

موفقیت شما به عنوان یک مدیر بر توانایی شما برای به دست آوردن بیشترین بهره از کسانی است که بر آنها نظارت می کنید. رویکرد سنتی هویج و چماق شما را تا این حد دور می‌برد و هرگز کارمندان را تشویق نمی‌کند تا بهترین کار خود را به طور منظم انجام دهند. برای ایجاد محیطی که بهره وری را تقویت می کند، باید بدانید که چه چیزی کارکنان شما را برای موفقیت ترغیب می کند. مردم برای چیزی که برایشان مهم است سخت کار می کنند و طبیعتا در برابر کنترل و اجبار مقاومت می کنند. اگر محیطی ایجاد کنید که در آن کارکنان نیازهای اساسی خود را با درگیر شدن در کار با کیفیت برآورده کنند، بهره وری به طور چشمگیری افزایش می یابد. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید. اگر از کارمندانی که به اندازه کافی کار انجام می دهند راضی هستید، این کتاب چیزی برای ارائه به شما ندارد. با این حال، اگر کارمندانی مولد، سخت‌کوش و راضی می‌خواهید زیرا به پیشرفت سازمان کمک می‌کنند، مدیریت الهام بخش منبع ارزشمندی خواهد بود.

کتاب مدیر الهام بخش

قسمت هایی از کتاب مدیر الهام بخش (لذت متن)
بیش از شصت سال است که کسب و کارهای پررونقی راه انداخته ام و با افراد و سازمانهای موفقی کار کرده ام همیشه سپاسگزار کسانی هستم که به من کمک کردند و تکیه گاهم ،بودند به امید روزی که شما هم سازمانی پویا و رو به رشد که غنابخش زندگی هر کارمندی است داشته باشید. اگر این همان چیزی است که به دنبالش هستید مدیر الهام بخش یاریگرتان خواهد بود.