کتاب کشف شمال حقیقی

Discover Your True North
بر اساس ارزش های درونی تان رهبری کنید
کد کتاب : 20529
مترجم : محمدرضا پایدار
شیما قدیری
شابک : 978-6007677858‮‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 31
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

شمال حقیقی
Discover Your True North
رهبری اصیل خود را کشف کنید
  • 15 % تخفیف
    221,000 | 187,850 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پرنده پرنده
    نویسنده:
کد کتاب : 32028
مترجم : علیرضا سعادت
شابک : 978-0050605516
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 299
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کشف شمال حقیقی اثر بیل جورج

کشف شمال حقیقی از کتاب های پرفروش در زمینه ی رهبری است که شما را قادر می سازد با کشف شمال حقیقی خود به یک رهبر معتبر تبدیل شوید. این کتاب که به صورت مصاحبه های اول شخص با 125 رهبر نوشته شده است ، بلافاصله با معرفی اش در سال 2007 به یک کتاب ضروری تبدیل شد. اکنون این کتاب با معرفی 48 رهبر جدید و یادگیری جدید در مورد رهبران معتبر جهانی ، گسترش یافته و به روز شده است. رهبران متنوع ، جهانی و معاصر در همه سنین. مطالعات مورد جدید شامل وارن بافت ، ایندرا نووی ، آریانا هافینگتون ، جک ما ، پل پولمن ، مایک بلومبرگ ، مارک زاکربرگ و بسیاری دیگر است. در کنار این مطالعات ، بیل جورج مدیرعامل سابق Medtronic همچنین داستانهای شخصی و هوشمندی اش را با توصیف چگونه تبدیل شدن به رهبری که می خواهید باشید ، با تمرین های مفید که در کل کتاب گنجانده شده است ، به اشتراک می گذارد.
رهبر بودن چیزی بیش از مهارتهای عنوان و مدیریت است – این در واقع این سوال است که ما به عنوان انسان چه کسی هستیم. کسف شمال حقیقی برای تبدیل شدن به یک رهبر معتبر ، یک برنامه مشخص و جامع ارائه می دهد ، و نشان می دهد که چگونه می توانید مسیر خود را برای موفقیت در رهبری ترسیم کنید.
وقتی هدف رهبری خود را کشف کردید ، رهبر واقعی را در درون خود پیدا خواهید کرد. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از تواناییهای طبیعی رهبری خود برای الهام بخشیدن و توانمندسازی دیگران برای تعالی در دنیای پیچیده جهانی امروز استفاده کنید. کشف شمال حقیقی شما را قادر می سازد تا رهبری باشید که به دنیا آمده اید تا باشید و در مسیر شمال حقیقی خود بمانید.

کتاب کشف شمال حقیقی

بیل جورج
بیل جورج یک عضو ارشد دانشکده بازرگانی هاروارد است، جایی که از سال 2004 به تدریس رهبری و مدیریت پرداخته است. او نویسنده چندین مقاله است: North Your Your Discover and the True Your Your North True Field ، Discover Your Real True Field (کتاب واقعی) ، رهبری معتبر، شمال واقعی، یافتن شمالی واقعی شما، 7 درس برای پیشرو در گروه های بحرانی و واقعی شمال.