کتاب قهرمانان تاریخ

Heroes of History
خلاصه کتاب بزرگ تاریخ تمدن
کد کتاب : 2058
مترجم :
شابک : 978-6002533777
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قهرمانان تاریخ اثر ویل دورانت

مورخ برنده جایزه پولیتزر ویل دورانت، چهار سال قبل از مرگ خود کار روی نسخه مختصری از مجموعه یازده جلدی خود با عنوان "تاریخ تمدن" را آغاز کرد. این کار در ابتدا به عنوان مجموعه ای از سخنرانی های صوتی در نظر گرفته شده بود، اما دورانت خیلی زود متوجه شد که امکان تبدیل این سخنرانی ها به کتاب ارزشمند "قهرمانان تاریخ" وجود دارد، که می تواند به عنوان مقدمه ای شگفت آور برای حوزه تاریخ قابل توجه باشد. دورانت بیست و یک فصل از بیست و سه فصل پیشنهادی را قبل از مرگ خود در سال 1981 ، در سن نود و شش سالگی به پایان رساند. این فصول شامل هزاران سال از تاریخ بشر می شود - از کنفوسیوس تا شکسپیر ، از امپراتوری روم تا دوره اصلاحات، و سرانجام در قرن هجدهم به پایان می رسد. این دستنوشته اخیرا توسط محقق ویل دورانت، جان لیتل، - بیست سال پس از پایان آن - یافت شد و کشف آن، نه تنها برای دوستداران آثار او، بلکه برای دانشجویان تاریخ و فلسفه در سراسر جهان یک واقعه بزرگ است. ، با دانش و توانایی بی نظیری که دورانت در توضیح رویدادها و ایده ها به زبان ساده و هیجان انگیز داشت، "قهرمانان تاریخ" کتابی است که باعث افزایش خرد و خوش بینی می شود.

کتاب قهرمانان تاریخ

ویل دورانت
ویلیام جیمز دورانت، فیلسوف، تاریخنگار و نویسندهٔ آمریکایی بود.مهم ترین اثر او تاریخ تمدن، مجموعه کتابی ۱۱ جلدی است که با همکاری آریل دورانت، همسرش نوشته است. وی در این کتاب توانسته است با استفاده از آثار مورخان دیگر (از هرودوت تا آرنولد توین بی)، که از ابتدای تاریخ مکتوب بشر تا کنون زیسته اند، مکتب نوینی از تاریخ نگاری را به وجود آورد.برخلاف دیگر تاریخ نگاران، که تنها تمرکزشان بر روی وقایع تاریخی و سیر تمدن بشری بود، وی در اثر خود به عوامل تمدن ساز در طول تاریخ نیز توجه می کند. در این باره نق...
دسته بندی های کتاب قهرمانان تاریخ
نکوداشت های کتاب قهرمانان تاریخ
بررسی واضح و مختصر افراد کلیدی ، مکانها و زمانهای کل تاریخ در سراسر جهان. من چیزهای جدید زیادی آموختم ، اما آنچه برای من چیز جدیدی نبود ، با زبانی جذاب و جذاب نوشته شده بود که من سرگرم و علاقه مند شوم. اگر به دنبال یک کتاب تاریخ با طیف گسترده ای از موضوعات هستید ، می توانید روی این کتاب حساب کنید.
Goodreads

جهت گیری فوق العاده به سمت رویدادهای مهم تاریخی و مردم. کتابی روشنگر است. دورانت تاریخ را در سطح هنر مطرح می کند.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب قهرمانان تاریخ (لذت متن)
هماهنگی جزء با کل می تواند بهترین تعریف سلامتی ، زیبایی ، حقیقت ، خرد ، اخلاق و خوشبختی باشد.

بیکن کار را انجام داده بود ، و کامپانلا با قاطعیت گفت -Tantum possumus quantum scimus -:" قدرت ما متناسب با دانش ما است.

تمدن یک نظم اجتماعی است که باعث ایجاد فرهنگ می شود.