کتاب کلیات علم اقتصاد

Economics
کد کتاب : 20600
مترجم :

شابک : 978-9643347567
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 1280
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب کلیات علم اقتصاد اثر مجموعه ی نویسندگان


در کتاب کلیات علم اقتصاد ، نویسندگان دارون عجم اغلو، دیوید لیبسون و جان.آ.لیست یک رویکرد مبتنی بر شواهد به علم اقتصاد را ارائه داده اند.
نویسندگان این کتاب در آن از سوالات و داده های واقعی اقتصادی استفاده می کنند تا به دانشجویان کمک کنند که در مورد دنیای اطراف خود بیشتر و بهتر بیاموزند.
با استفاده از یک رویکرد تازه ، نویسندگان از مضامین بهینه سازی ، تعادل و تجربی برای نشان دادن قدرت ایده های ساده ی اقتصادی و توانایی آنها در توضیح ، پیش بینی و بهبود آنچه در جهان اتفاق می افتد استفاده می کنند. هر فصل با یک سوال تجربی آغاز می شود که بعدا با استفاده از داده ها در ویژگی اقتصاد مبتنی بر شواهد پاسخ داده می شود. در نتیجه از طریق تأکید عملی متن ، دانش آموزان یاد خواهند گرفت که از اصول اقتصادی استفاده کنند تا تصمیماتی را که در زندگی خود می گیرند هدایت کنند.
داورن عجم اغلو استاد دانشکده ی اقتصاد MIT در ماچوست است. او همچنین برنده ی جوایز متعددی است از جمله جایزه افتتاحیه شروین روزن برای خدماتش به اقتصاد و نیز جایزه تی.دبلیو. شولتز از دانشگاه شیکاگو در سال 2004، جایزه انجمن علوم ترکیه در سال 2006، جایزه جان ون نویمان در سال 2007 و مدال جان بیتز انجمن اقتصاد آمریکا برای بهترین اقتصاددانان زیر چهل سال. دیوید لیبسن استاد دانشگاه هاروارد در رشته اقتصاد است که موفق به کسب جوایزی چون پل.آ. ساموئلسون و جایزه فی بتا آ کاپی هاروارد شده است. لیست نیز استاد دانشکده اقتصاد در دانشگاه شیکاگو است که عضو آکادمی علوم و هنرهای آمریکاست و دبیر و سردبیر مجلات معتبر زیادی در زمینه علم اقتصد است.

کتاب کلیات علم اقتصاد