کتاب جاودانگان

The Immortalists
(چرم،لب طلایی)
کد کتاب : 76715
مترجم :
شابک : 978-6008708872
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 485
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

جاودانگان
The Immortalists
کد کتاب : 20607
مترجم : زهرا حسین تبریزی
شابک : 978-9644044328
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 369
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جاودانگان اثر کلوئی بنجامین

کتاب «جاودانگان» رمانی نوشته ی «کلوئی بنجامین» است که اولین بار در سال 2018 منتشر شد. در سال 1969 و در بخش شرقی شهر نیویورک، گفته می شود زنی اسرارآمیز از راه رسیده است: یک فالگیر به آنجا آمده که ادعا می کند می تواند تاریخ دقیق مرگ هر کسی را به او بگوید. چهار نوجوان در خانواده ی «گولد» تصمیم می گیرند پیش زن فالگیر بروند و از تاریخ مرگ خود مطلع شوند. پیشگویی های آن زن، به پنج دهه ی آتی در زندگی آن ها شکل می دهد. «سایمون» به امید یافتن عشق به «ساحل غربی» و «سان فرانسیسکو» می رود؛ «کلارا» به شعبده بازی در لاس وگاس تبدیل می شود که عاشق از بین بردن مرز میان واقعیت و خیال است؛ «دانیل» به عنوان پزشک ارتش، پس از حادثه ی یازده سپتامبر با مشکلات زیادی رو به رو شده است؛ و «واریا» نیز تمام زمان خود را صرف تحقیقات در مورد افزایش میزان عمر، و رابطه ی میان علم و جاودانگی می کند.

کتاب جاودانگان


ویژگی های کتاب جاودانگان

نامزد جایزه بهترین داستان تاریخی گودریدز سال 2018

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

کلوئی بنجامین
کلوئی بنجامین نویسنده کتاب های پرفروشنیویورک تایمز ، بارنز و نوبلز و بهترین کتاب ماه آمازون است.اولین رمان او جایزه کتاب داستان ادبی فربر را دریافت کرد و در لیست بلند جایزه اولین رمان 2014 قرار گرفت. رمان های او به بیش از بیست و سه زبان ترجمه شده اند. وی فارغ التحصیل در رشته داستان نویسی دانشگاه ویسکانسین ،کالج Vassar و M.F.A است. کلوئی به همراه همسرش در مدیسون می کند.
نکوداشت های کتاب جاودانگان
Suspenseful, compassionate, and wholly captivating.
پرتعلیق، مهرآمیز، و سراسر مسحورکننده.
Bustle

It deftly explores destiny versus choice.
این اثر به شکلی ماهرانه به کاوش در مفهوم «سرنوشت در مقابل انتخاب» می پردازد.
US Weekly

The only real magic here is Benjamin’s storytelling.
تنها جادوی واقعی این کتاب، توانایی «بنجامین» در داستان سرایی است.
Washington Post Washington Post

قسمت هایی از کتاب جاودانگان (لذت متن)
آن ها بزرگتر از او بودند، شاید چهارده سال داشتند، و «دانیل» قبل از اینکه بپرسد که آیا چیز دیگری می دانند، خودش را وادار کرد که به گوش ایستادنش اعتراف کند. به نظر نمی رسید که پسرها ناراحت شده باشند. آن ها به راحتی شماره ی آپارتمانی را که گفته بودند زن آنجا ساکن است، دادند، اگرچه نمی دانستند چطور باید وقت ملاقات گرفت.

آن ها به «دانیل» گفتند شایع شده که باید هدیه ای برایش ببرند. برخی مدعی بودند که باید پول نقد باشد، اما بقیه می گفتند آن زن همین الان هم هرچقدر پول که لازم باشد دارد و شما باید خلاقیت به خرج دهید.

پسری سنجاب خون آلودی را که کنار جاده پیدا کرده بود برایش برد، آن را با انبرک برداشته بود و در کیسه ی پلاستیکی گره زده تحویل داد. اما «واریا» جر و بحث کرد که هیچکس چنین چیزی نمی خواهد حتی اگر یک پیشگو باشد، بنابراین در نهایت پول توجیبی هایشان را در یک کیف کیسه ای بنددار جمع کردند و امیدوار بودند که کافی باشد.