کتاب نیچه (فیلسوف، روان شناس و دجال)

Nietzsche
کد کتاب : 20657
مترجم :
شابک : 978-6225250321
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 684
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1950
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب نیچه (فیلسوف، روان شناس و دجال) اثر والتر کوفمان

"نیچه" یا "فیلسوف، روان شناس و دجال" کتابی است از "والتر کوفمان" که یکی از بزرگ ترین فلاسفه ی قرن نوزدهم و نوابغ نام آشنای جهان را به خوانندگان معرفی می کند. "فریدریش نیچه" در سال 1844 در لایپزیک پروس چشم به جهان گشود و پس از مرگ پدرش که یک کشیش لوتری بود، در خانه ای زندگی کرد که بخش اعظم ساکنین آن را اقوام مونث وی تشکیل می دادند. او در سال 1869 توانست به عنوان جوان ترین فرد در تاریخ رشته ی لغت شناسی کلاسیک در دانشگاه بازل به تدریس بپردازد و تا سال 1879 که وضعیت جسمانی ضعیفش او را وادار به بازنشستگی کرد، این کرسی را حفظ نمود. "نیچه" هرگز نتوانست خود را از فروپاشی روانی که در سال 1889 داشت، باز یابد و یازده سال بعد از این اتفاق جان خود را از دست داد.
آثار "نیچه" از همان ابتدا مخاطبین زیادی را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد. "والتر کوفمان" که یک از نویسندگان پیشرو بر آرا و اقوال "نیچه" محسوب می شود، در مقدمه ی این کتاب بیان می دارد که تنها عده ی معدودی از نویسندگان در هر دوران، از ذهنی این چنین سرشار از ایده برخوردار بوده اند و همچنین عقاید تعداد اندکی از آن ها به اندازه ی "نیچه" مورد سوء برداشت و تفسیر اشتباه قرار گرفته است. اثر پیش رو، شامل ترجمه ی دقیق و کامل "والتر کوفمان" از چهار اثر بزرگ "نیچه" است که شامل "غروب بت ها"، "دجال"، "نیچه در برابر واگنر" و "چنین گفت زرتشت" می باشد. بنابراین خواننده می تواند با خاطری آسوده به یکی از غنی ترین بررسی های صورت گرفته بر آثار "نیچه" که بیشتر از هر نویسنده ی در غرب، یا در هر ادبیاتی بد فهمیده شد، دست پیدا کند.

کتاب نیچه (فیلسوف، روان شناس و دجال)

والتر کوفمان
والتر آرنولد کوفمان (اول ژوئیه 1921 - 4 سپتامبر 1980) فیلسوف، مترجم و شاعر آلمانی-آمریکایی بود. او که یک نویسنده پرکار است، به طرز گسترده ای درمورد موضوعات گسترده ای از قبیل اصالت و مرگ، فلسفه اخلاقی و اگزیستانسیالیسم، الهیات و الحاد، مسیحیت و یهودیت و همچنین فلسفه و ادبیات نوشت. وی بیش از 30 سال به عنوان استاد دانشگاه پرینستون خدمت کرد.او به عنوان دانشمند و مترجم فریدریش نیچه مشهور است. او همچنین کتابی را در سال 1965 در مورد جورج ویلهلم فردریش هگل نوشت و ترجمه ای از Faust Faet را منتشر کرد.
قسمت هایی از کتاب نیچه (فیلسوف، روان شناس و دجال) (لذت متن)
اندیشه های پلید یعنی پلیدسازی، احساسات سرکش هنگامی پلید و دسیسه آمیز می شوند که پلید و دسیسه آمیز پنداشته شوند. به این ترتیب، مسیحیت موفق شد اروس و آفرودیت. قدرت های عظیمی را که توان آرمانی کردن را داشتند- را به جن های جهنمی تبدیل کنند. احساسات جنسی، مانند دلسوزی و پرستش،احساساتی هستند که انسان از راه لذت فردی، به انسانی دیگر می بخشد، در طبیعت چندان به چنین آرایش های خیرخواهانه ای بر نمی خوریم... .