کتاب مجیستریوم 4

The Silver Mask
(نقاب نقره ای)
کد کتاب : 39440
مترجم :
شابک : 978-6004622998
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 226
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نقاب نقره ای
The Silver Mask
مجیستریوم 4
کد کتاب : 20660
مترجم :
شابک : 978-6002913425
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 254
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب مجیستریوم 4 اثر هالی بلک

کتاب مجیستریوم 4 (نقاب نقره ای) از پرفروش ترین اثار هالی بلک است که به همت نشر "پرتقال" توسط آرزو مقدس به فارسی برگردانده شده و در اختیار فارسی زبانان قرار گرفته است.

یک نسل پیش ، کنستانتین مادن به دستیابی چیزی رسیده بود که هیچ جادوگری نتوانسته بود بدست آورد: توانایی بازگرداندن مردگان. او به خوبی نتوانست در این کار موفق شود. . . اما راهی برای زنده نگه داشتن خود ، در درون یک کودک خردسال به نام Callum Hunt پیدا کرد. اکنون Call یکی از ترسناک ترین دانش آموزان در تاریخ مجیستریوم است که فکر می کند مسئول یک مرگ ویرانگر و یک زندگی همیشگی است. Call زندانی شده و مورد بازجویی قرار گرفته است. همه می خواهند بدانند که کنستانتین در چه شرایطی به سر می برد و چگونه زندگی می کند.. فقط هنگامی که از زندان خارج شد ، ناگهان تمام پتانسیل طرح کنستانتین در دست او قرار گرفت. . . و او حالا باید تصمیم بگیرد که با قدرت خود چه کند.

در این چهارمین کتاب جذاب مجیستریوم ، نویسندگان پرفروش ، هالی بلک و کاساندرا کلار ، ما را فراتر از حیات افراد زنده و در معرض خطرات مردگان قرار می دهند.

کتاب مجیستریوم 4

هالی بلک
هالی بلک (زاده 10 نوامبر 1971) نویسنده و ویراستار آمریکایی است که بیشتر با نام The Spiderwick Chronicles شناخته می شود ، مجموعه ای از کتابهای تخیل کودکان که او با نویسنده و تصویرگر تونی دیترلیززی خلق کرده است و یک ترلیگویی از رمان های Young Adult به طور رسمی با نام مدرن سه گانه Faerie Tales خوانده می شود.رمان او Doll Bones در سال 2013 به عنوان کتاب افتخاری مدال نیوبری برگزیده شد.
نکوداشت های کتاب مجیستریوم 4
Once you've started reading, it's hard to put the book down
وقتی کتاب را شروع کردید ، پایین گذاشتن کتاب کار سختی است
Guardian Guardian

قسمت هایی از کتاب مجیستریوم 4 (لذت متن)