کتاب نگرش ثروت مندانه

The Wealth Mindset
کد کتاب : 20703
مترجم :
شابک : 978-6226310451
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 78
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نگرش ثروت مندانه اثر نویل گادارد

کتاب «نگرش ثروت مندانه» توسط یکی از معلمان بزرگ خودسازی در قرن 20 نوشته شده است. این کتاب یک راهنمای فوق العاده در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت با تغییر نگرش ذهنی شماست. کتاب «نگرش ثروت مندانه» واضح و تحریک آمیز ، راهی جدید و جذاب را برای شما آشکار خواهد کرد.

نویل گودارد (1905–1972) یکی از بزرگترین معلمان خودسازی در قرن 20 بود. تفسیر عملی و شگفت انگیز وی از کتاب مقدس به هزاران نفر کمک کرده است زندگی خود را متحول کنند ، و همچنان به عنوان بهترین توصیه های معنوی ثبت شده در تاریخ آمریکا باقی مانده است. نویل در توضیح چگونگی فهم کتاب مقدس از نظر متافیزیکی استاد بود. این راهنمای سه بخشی چندین جنبه اساسی و دست کم گرفته از فلسفه نویل را نشان می دهد.

این کتاب کوتاه اما قدرتمند در زمینه تحقق و تجلی «خود» است. این یک خواندن عالی برای درک پتانسیلی است که در شما وجود دارد.
عنوان کلیشه ای این کتاب باعث می شود فکر کنید که هسته اصلی آن در زمینه امور مالی و پول است ، نه! به نظر می رسد این کتاب رونویسی از سه گفتاری است که نویل گودارد در دوره ای از زندگی خود ارائه داده است.

کتاب نگرش ثروت مندانه

نویل گادارد
نویل لنچلوت گودارد (1972-1985) یک پیامبر، معلم بسیار تأثیرگذار و نویسنده بود. او خود را بعنوان متافیزیک، با هیچ آموزه ای از "ism" یا "فکر جدید" که معمولاً توسط این گروه های جمعی تبلیغ می شود، ارتباط نمی داد.
نکوداشت های کتاب نگرش ثروت مندانه
I love Neville Goddard's works, and Tim Grimes shares his works in a wonderfully beneficial way. Neville's messages spoke to me more powerfully than ever before in this little book. A must-read
من کارهای نویل گدار را دوست دارم و تیم گریمز کارهایش را به طرز شگفت انگیزی سودمند به اشتراک می گذارد. پیام های نویل در این کتاب کوچک با قدرت تر از هر زمان دیگری با من صحبت می کرد. باید بخوانید
Amazon Reviewer

All I can say is incredible! A must read! Neville's awareness and ability to impart it in simple, yet such powerful words continues to amaze me.
تمام آنچه می توانم بگویم باورنکردنی است! باید بخوانید! آگاهی و توانایی نویل در انتقال آن به زبان ساده ، اما در عین حال چنین کلمات قدرتمندی همچنان مرا متحیر می کند.
Connie Fox

قسمت هایی از کتاب نگرش ثروت مندانه (لذت متن)
هدف از متافیزیک واقعی، فراهم کردن تولدی دوباره یا تغییر پایه ای روان شناسانه در افراد است. یک چنین تغییری تا زمانی که افراد، آن خودی که میخواهند تغییر دهند را پیدا نکنند اتفاق نمی افتد. در این کشف می تواند تنها از طریق یک مشاهده غیرانتقادی به واکنشها و عکس العمل هایمان به زندگی صورت بپذیرد.

مجموع چنین واکنشهایی، حالت هوشیارانه و آگاهانه افراد را تعریف می کند که همان حالت هوشیار و آگاه فردی محسوب می شود که موقعیتها و شرایط و فرصت های زندگی اش را جذب می کند. بنابراین نقطه آغازین متافیزیک واقعی، از جنبهی عملی، خود مشاهده گری است که به منظور کشف واکنشهای افراد به زندگی، واکنش هایی که رمزورازخود فرد را شکل می دهد که درنهایت علت پدیده ایست که ما آن را زندگی می نامیم. همانند امرسون (Emerson) من این حقیقت را میپذیرم که انسان خودش را در یک محیط با یک تصور درست از خودش قرار میدهد... چیزی که هستیم، چیزی که فقط ما خودمان می توانیم ببینیم.

خود مشاهده گری، این عامل فریبکاری را در همه ی ما رسوا میکند و قبل از اینکه هر تغییرشکلی در خودمان بوجود آید بایستی مورد پذیرش قرارگیرد. همین حالا، به حالت درونیتان توجه کنید. چه افکاری شما را راضی نگه می دارد؟ شما با چه احساساتی شناخته می شوید؟ شما حتی باید مراقب باشید که با خودتان چند چندید؟ اغلب ما تصور میکنیم که مهربان، دوست داشتنی، بخشنده، صبور وشریف هستیم، اما یک بررسی غیرانتقادی به عکس العملهایمان به زندگی به خود ما نشان خواهد داد که ما به آن صورتی که همیشه تصور میکنیم نیستیم و حتی شاید اصلا مهربان، دوست داشتنی بخشنده، صبور وباشرف نباشیم.