کتاب بزن به هدف

How to Make Sh*t Happen
پول بیشتری کسب کن،به اندام ایده آلت برس، روابطی عالی بساز و زندگی ات را در دست بگیر
کد کتاب : 20742
مترجم :
شابک : 978-6004612333
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بزن به هدف اثر شان ویلن

آیا زندگی روزمره شما آشفته و خارج از کنترل است؟
آیا با مشکل تعادل برقرار کردن بین کار / زندگی دست و پنجه نرم می کنید؟
آیا احساس می کنید هیچ وقت ساعت های کافی در روز برای تحقق اهدافتان وجود ندارد؟
آیا احساس می کنید مهم نیست که چقدر تلاش کنید هرگز به اندازه کافی خوب نیستید؟
آیا به دنبال یک نقشه ی راه ساده و در عین حال اجرایی هستید تا زندگی ای که همیشه می خواستند را ایجاد کنید؟
اگر به هر کدام از این سوالات "بله" پاسخ داده اید ، پس شما به کتاب بزن به هدف نیاز دارید!
شان در کتاب بزن به هدف توضیح می دهد که هیچ اتفاقی نیست که در طول روز بیفتد و با این 4 اصل ارتباطی نداشته باشد:
قدرت، اشتیاق ، هدف، تولید. هر چیزی که در طول روز رخ می دهد به نحوی با یک یا تمام جنبه های این چهار اصل مرتبط است. و هر هدفی که برای خود تعیین می کنیم درون این 4 اصل اساسی قرار دارد. شان توضیح می دهد که این 4 اصل نقشه ی راه است و به خوانندگان کمک می کند تا با پیروی از این اصول به اهداف خود برسند. سلامتی خود را بهبود دهند، پول بیشتری در بیاورند، ارتباط عاشقانه ی بهتری ایجاد کنند، و با خانواده و دوستان ارتباط بهتری بر قرار کنند. همانطور که خود شان می گوید این چهار اصل بلیط تمام چیزهایی است که دلمان می خواهد.

کتاب بزن به هدف

قسمت هایی از کتاب بزن به هدف (لذت متن)
به کارگیری چهار اصل اساسی، راهنمایی ست برای ساختن زندگی پربار و موفقیت آمیز. این روش به من کمک کرد تا شفافیت داشته باشم، نه هرج و مرج. چهار اصل اساسی یعنی کیفیت بالاتر زندگی برای خودم و خانواده ام. چهار اصل اساسی بهترین هدیه ای است که می توانی به خودت تقدیم کنی. تو هر روز با کمک این چهار قدم شگفت انگیز، مهم ترین کارها را در زندگی انجام می دهی. (خوزه گالوان)

چهار اصل اساسی یک انتخاب است. به راحتی قابل اجراست و بالعکس، به راحتی قابل اجرا نیست. وقتی تصمیم گرفتم آن را در زندگی روزانه ام به کار ببندم، مرا به من جدیدی تغییر داد، یک من بهتر. گم شده بودم، اما حالا خودم را پیدا کرده ام! استفاده از چهار اصل اساسی در زندگی روزانه ام موجب ایجاد تفاوت در تمام جنبه های زندگی ام شد! (دیوید داوسون)

من همیشه در کشمکش متعادل کردن زندگی خانوادگی - ارتباطم با همسر و بچه هایم - و کسب و کارم بودم. چهار اصل اساسی را که یاد گرفته ام برای تغییر زندگی خیلی ساده است. حالا در همۀ امور حضور بیشتری دارم و این نتیجۀ خوبی برای خودم و تمام کسانی ست که نگرانشان هستم و با آن ها کار می کنم. این چهار اصل، نحوۀ زندگی و چگونه بودن را بسیار عالی آموزش می دهد! (ارل کسکی)