کتاب آشنایی با موسیقی کلاسیک

The Complete Idiot's Guide to Classical Music
کد کتاب : 20744
مترجم :
شابک : 978-9647858854
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 327
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آشنایی با موسیقی کلاسیک اثر رابرت شرمن

کتاب «آشنایی با موسیقی کلاسیک» به شما نشان می دهد درک و فهم شما از موسیقی کلاسیک - از شناخت قطعات موسیقی تا تمایز آهنگسازها - چقدر ابتدایی بوده است.
این کتاب با مجموعه ای مختصر از اصول اولیه - از تاریخچه آنچه ما به عنوان موسیقی کلاسیک فکر می کنیم ، تا هنر گوش دادن به موسیقی کلاسیک ، تا نحوه خرید یک سیستم استریو - به طور هوشمندانه توصیه هایی برای خوانندگان دارد. این اثر گفتنی های بسیاری درباره سازهای مختلف ، آهنگسازان ،نوازندگان ، اپراها از جمله باروک ، وسیقی رمانتیک کلاسیک و مدرن ارائه می دهد.

نویسندگان رابرت شرمن و فیلیپ سلدون انتخاب کرده اند که هر دو موسیقی دستگاهی و اپرا را در یک جلد ترکیب کنند.
رابرت شرمن (دکترا ، مدرسه الوهیت دانشگاه شیکاگو) قبلا به عنوان استاد الهیات مسیحی ریچارد پی باک در حوزه علمیه بنگور در بنگور ، ماین (که در سال 2013 بسته شد) خدمت می کرد.

کتاب آشنایی با موسیقی کلاسیک

رابرت شرمن
رابرت بی. شرمن (Robert B. Sherman؛ ۱۹ دسامبر ۱۹۲۵ – ۵ مارس ۲۰۱۲) یک موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی بین سال‌های ۱۹۵۰ تا ۲۰۱۲ میلادی فعالیت می‌کرد.وی برنده جوایزی همچون جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم شده است.
قسمت هایی از کتاب آشنایی با موسیقی کلاسیک (لذت متن)
چرا موسیقی کلاسیک گوش کنیم؟ گوش دادن به موسیقی کلاسیک ها را از دنیای روزمره با تمامی استرسها و فشارهایش خارج می کند. زمانی بالای ورودی مرکز لینکلن در نیویورک نوشته بودند جانوران وحشی این جا آرام می گیرند. شاید عجیب به نظر برسد، اما هارمونی های ناسازگار بارتوک یا نعره های بلند والکوره ها | السبب آرامش و تسکین می شوند. ما وقتی آشفته با خشمگین یا نومید هستیم خود به خود به موسیقی پناه | فی بریم، و این پدیده ای جدید نیست. آیا می دانید در اوایل قرن شانزدهم، مارتین لوتر گفت: روی زمین هیچ چیز این ویژگی را ندارد که مانند موسیقی غمگین را شاد أبوس را شجاع، مغرور را فروتن، و حسد و نفرت را خاموش کند.

در مورد پاگانینی انواع شایعه ها رواج داشت. عده ای در گوشی می گفتند که روح معشوقه هایش در درون ویولن او حبس شده است؛ به این علت می تواند آرشه را چنان سریع حرکت دهد که انگار گلوله های سربی کوچکی در آن کار گذاشته است. اگر صدای عالی در می آورد به این علت است که زههای ویولن او از دل و روده حریفان مقتولش ساخته شده است؛ یا این که او روحش را به شیطان فروخته است تا این تکنیک باورنکردنی را به دست بیاورد. یک بار پاگانینی مجبور شد یک نامه مادر خود را منتشر کند تا همه باور کنند که او پدر و مادر داشته است.