کتاب بیرون دایره

Outside the circle
کد کتاب : 20900
شابک : 978-6006974552
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 194
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب بیرون دایره اثر الهام فلاح

چند سال پیش به سفری رفتم و آنچه از این میان سفر دریافتم، بهانه نگارش مینیمال هایی شد که هیچ کدام را هیچ جا نخوانده و منتشر نکرده ام.
انرژی عجیبی که از آن سفر، همراه من تا پشت میز کارم آمده بود، مجبورم می کرد با شتابی مهارنشدنی از هرآنچه اطرافم می بینم داستان بسازم. داستان هایی کوتاه که بیشتر از هرچیز شبیه کدهای رمزگذاری شده ای هستند که تنها اهل و مخاطب هر کدام توانایی گشودنشان را دارد. غیر از آن، چند داستان کوتاه دیگر به این مجموعه افزوده ام که تنها به تعداد کمتر از انگشتان یک دست را پیش از این در مجله داستانی کرگدن منتشر کرده ام. رازهایت را با من بگو

کتاب بیرون دایره

الهام فلاح
الهام فلاح در بهار سال 1362 متولد شد. اصالتا گیلانی است، اما کودکی اش را در بوشهر و گرما و خرماپزان سپری کرده است.او دانش آموخته ی رشته ی مهندسی کامپیوتر است. در سال 1390 اولین کتابش با عنوان زمستان با طعم آلبالو توسط نشر ققنوس به چاپ رسید. در سال 1393 دو کتاب دیگر با نام های سامار، توسط نشر ققنوس و مجموعه داستان کشور چهاردهم، توسط نشر نگاه به قلم او انتشار یافت. خونمردگی آخرین اثر اوست که توسط نشر چشمه به چاپ می رسد.داستان زال و رودابه اولین تجربه داستان نویسی او برای نوجوانان است.
دسته بندی های کتاب بیرون دایره