کتاب سه تاج شوم

Three Dark Crowns
کد کتاب : 20937
مترجم :
شابک : 978-6008939108
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 495
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

سریر شوم
One Dark Throne
سه تاج شوم 2
کد کتاب : 20938
مترجم :
شابک : 978-6008939122
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 544
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

دو سلطنت شوم
Two Dark Reigns
سه تاج شوم 3
کد کتاب : 20939
مترجم :
شابک : 978-6222190538
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 476
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

پنج سرنوشت شوم
Five ​Dark Fates
سه تاج شوم 4
کد کتاب : 36188
مترجم :
شابک : 978-6222192525
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 404
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سه تاج شوم اثر کندارا بلیک

"سه تاج شوم"، نخستین اثر از مجموعه ی خلاقانه و فانتزی شوم است که "کندارا بلیک"، نویسنده ی محبوب و تحسین شده ی این ژانر، آن را به نگارش در آورده است. "سه تاج شوم" که با استقبالی جهانی مواجه شده، داستان سه خواهر است که باید برای ملکه شدن، تا سر حد مرگ مبارزه کنند.
جزیره ی فنبرن، در هر نسل شاهد زاده شدن نوزادانی سه قلو است. سه ملکه، هر سه سزاوار تاج و تخت و مالک قدرتی جادویی و شگفت انگیز. میرابلا، ملکه ی تندخوی عنصری که با یک بشکن انگشتانش، شراره های آتش زبانه کشیده و امواج شرور طوفان ، همه جا را در بر می گیرد. زیبایی او با قدرت مرگبارش، ترکیب وحشتناکی ایجاد کرده اما او در دستان کاهنان معبدی گرفتار است که در راه عملی ساختن نقشه شان برای سرنگون سازی شورای سیاه، هیچ رحمی نشان نمی دهند. کاترین ملکه ی مسموم کننده، که پیشینیان او افرادی هستند با بدن هایی پولادین، که کشنده ترین سموم را بدون هیچ دردسری هضم می کنند. و در نهایت آرسینوئه ملکه ی طبیعت گرا، که نقل است سرخ ترین گل های رز به دست او شکوفا شده و وحشی ترین شیرها، کاملا تحت کنترل او هستند.
اما در "سه تاج شوم"، ملکه ی تاجدار عنوانی نیست که صرفا توسط حق سلطنتی مادرزادیشان به آن ها اعطا شود. هر خواهر باید با چنگ و دندان برای به دست آوردن تاج بجنگد. و "کندارا بلیک" فقط داستانی برای برد و باخت به نگارش در نیاورده. این بازی، نبرد مرگ و زندگی است. نبردی که از شب تولد شانزده سالگی سه خواهر آغاز شده و در آن آخرین ملکه ای که سرپا بماند، تاج را بر سر خود خواهد نهاد.

کتاب سه تاج شوم


ویژگی های کتاب سه تاج شوم

نامزد جایزه لینکلن سال 2019

نامزد جایزه خوانندگان میسوری گیت سال 2018

کندارا بلیک
کندارا بلیک نویسنده معاصر رمان های جوانان است. از آثار او می توان به Anna Dressed in Blood ، Antigoddess و Three Crowns DarkCrowns اشاره کرد.در اصل وی در سئول کره جنوبی بدنیا آمده، اما کندارا بلیک توسط والدین فرزندخوانده در کمبریج، مینه سوتا پرورش یافت.او فارغ التحصیل دو کالج ایتاکا (در نیویورک) و دانشگاه میدلزکس در لندن است. در مرحله دوم بود که وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در نویسندگی خلاق دریافت کرد.
نکوداشت های کتاب سه تاج شوم
With triplet queens out to kill each other, this may not be a book to share with sisters, but if you're into dark, complex, nail-biting fantasy, you'll definitely share it with your friends.
با ملکه های سه قلو که به کشتن یکدیگر مشغولند ، شاید این کتابی نباشد که بتوانید آن را با خواهران خود به اشتراک بگذارید ، اما اگر اهل یک خیال پردازی تاریک و پیچیده هستید که حین خواندنش ناخن هایتان را بجوید ، قطعا این اثر را با دوستان خود به اشتراک خواهید گذاشت.
Common Sense Media Common Sense Media

Blake establishes myriad side plots and relationships, builds complex characters, and leaves plenty of compelling avenues to explore in future books.
بلیک توطئه ها و روابط جانبی بی شماری را برقرار می کند ، شخصیت های پیچیده ای می سازد و راه های جذاب زیادی را برای کاوش در کتاب های آینده باقی می گذارد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Readers will be riveted by Blake’s ingenious world-building, stunning developments of main and supporting characters, and spiraling tensions.
خوانندگان تحت تأثیر جهان سازی هوشمندانه بلیک ، تحولات خیره کننده شخصیت های اصلی و فرعی و تنش های پر پیچ و تاب کتاب، میخکوب خواهند شد.
School Library Journal School Library Journal

With exquisite world building and luminous detail, this is high fantasy at its best. The magic is fierce and the plot intensely twisted, but at this novel’s dark heart beats a story about sisterhood, the unbreakable bonds of family, and ties that bind enough to kill.
با جهان سازی بدیع و جزییات درخشان، این کتاب یک اثر فانتزی در بهترین حالت ممکن است. جادوی آن درنده و طرح داستان عمیقا پیچیده است، اما در قلب تاریک این رمان، داستانی خواهرانه می تپد؛ داستانی از پیوندی جدانشدنی، آنقدر سفت و سخت که قادر به کشتن است.
Booklist Booklist

The opener to a pitch-black epic fantasy series. Blake has constructed an insular, matriarchal society from convincing intimate details, vivid, complicated characters, [and] sumptuous, poetic prose. Gorgeous and bloody, tender and violent, precise, and passionate; above all, completely addicting.
افتاحییه ی یک مجموعه ی فانتزی تاریک و حماسی. بلیک توانسته از جزییات صمیمی متقاعدکننده، کاراکترهای پیچیده و شفاف و نثری شاعرانه و مجلل، جزیره ای زن سالار بسازد. پر زرق و برق و خونین، لطیف و خشن، دقیق و پرشور و از همه مهم تر اعتیادآور.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب سه تاج شوم (لذت متن)
الهه اینجاست، توی همین بادگیر. کاهنه ها جوری براش دعا می خونن که انگار یه موجود، یا یه شخصیت دور اما حاضر هست ولی من و تو عاقل تر از این حرف ها هستیم. ما اون رو درون جزیره حس می کنیم. همه جا. خود تو اون شب توی قایق، وجودش رو توی مهی که نمی ذاشت بری، حس کردی. الهه خود جزیره ست و جزیره خود اون.