کتاب خداحافظ چارلستون

On Leaving Charleston
کد کتاب : 20985
مترجم :
شابک : 978-9646043343
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 912
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب خداحافظ چارلستون اثر الکساندرا ریپلی

کتاب "خداحافظ چارلستون" اثری است خواندنی و گیرا از "الکساندرا ریپلی" که داستان زندگی و تجربیات یک خانواده ی برجسته در کارولینای جنوبی را از اواخر قرن نوزدهم تا سال 1935 دنبال می کند و به جامعه و آداب و رسوم خانواده های اشرافی آمریکا در دوره ی مد نظر می پردازد. "خداحافظ چارلستون" به قلم "الکساندرا ریپلی" ماجرای خانواده ی اشلی را دنبال می کند که در آن دوره برای جنوب مایه ی شکوه و افتخار بودند ،این خانواده با خانه، مزارع ، زمین ها و سنت هایشان، بادی غرور آمیز محسوب می شدند که با وزیدنش پرچم پرافتخار "چارلستون" به جنبش در می آمد. اما دست زمانه، اتفاقاتی را رقم می زند که ثروت خانواده به شدت نزول می کند .
داستان "خداحافظ چارلستون" از "الکساندرا ریپلی" در بحبوحه ی جنگ داخلی آمریکا اتفاق می افتد . نوه ی الیزابت که خود زنی قدرتمند، مستقل و ستون اصلی خانواده است، با یک یانکی جذاب به نام "اسکای هریس" ازدواج می کند و پس از ازدواج به مکان های متعددی از جمله ، نیویورک ، انگلستان و فرانسه سفر می کند بلکه بتواند آن رسوایی ملال انگیز را از خاطرش پاک کند، اما این سفر ها نمی تواند او را از گذشته اش در "چارلستون" و رسوایی خانوادگی اش رهایی دهد. در نهایت، خیانت و اسرار کینه جویانه ی گذشته، او را پس از گذشت ده سال از ازدواجش به خانه اش در "چارلستون" باز می گرداند. این بازگشت سبب ایجاد ارتباطی تازه با محل تولد ، خانواده و دوستانی می شود که او به دست فراموشی سپرده بود...

کتاب خداحافظ چارلستون

الکساندرا ریپلی
الکساندرا ریپلی (انگلیسی: Alexandra Ripley زاده ۸ ژانویه ۱۹۳۴ - درگذشته ۱۰ ژانویه ۲۰۰۴) نویسنده آمریکایی بود که به‌خاطر نوشتن رمان «اسکارلت» در سال ۱۹۹۱ به شهرت رسید. این کتاب ادامه رمان مشهور «بر باد رفته» نوشته مارگارت میچل می‌باشد. اسکارلت توسط پرتو اشراق به فارسی برگردانده شده است.