کتاب سرگذشت پیانو

The Great Pianists
کد کتاب : 20995
مترجم :
شابک : 978-9646205390
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 644
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1963
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سرگذشت پیانو اثر هرولد شونبرگ

«سرگذشت پیانو» از لگاتوی افسانه موتزارت که "مانند روغن روان می شد" تا اوج اقیانوس مانند بتهوون ، از لمس کلارا شومان "تیز مانند طرح مداد" گرفته تا بازی های آتشفشانی و نفسانی روبنشتاین ، پیانیست های بزرگ شخصیت های درخشان ، شیک و گاهی عجیب و غریب را زنده می کند ، و ویژگی های فنی بزرگترین پیانیست های تاریخ را به ارائه می دهد.

منتقد و نویسنده برنده جایزه پولیتزر ، هارولد سی.شونبرگ ، گزارش های واضحی از عملکرد ، سبک ها ، و حتی زندگی شخصی و ویژگی های عجیب و غریب هنرمندان ارائه می دهد - مانند رقابت شدید موتزارت با کلمنتی ، تأثیر مغناطیسی لیزست بر زنان (هنگام بازی ، خانم ها جواهرات خود را روی صحنه پرتاب کردند) ، و ناخن زنی مداوم Gottschalk ، که باعث شد کلیدها پر از خون شود.

جزئیات حرفه پیانیست های مدرن مانند لاروچا ، اشکنازی ، گیلس ، گولد ، برندل ، بولت ، گوتیرس و واتس را نگاهی جذاب خواهیم انداخت.
کتاب آقای شوشنبرگ در مورد "پیانیست های بزرگ" تاریخ پیانیست های کلاسیک را زنده کرد.

این کتاب از زمان اختراع پیانو، نوازندگان پیانو را شامل می شد - از خانواده باخ در قرن هجدهم تا پل جاکوبز و دیوید تودور. این یک خوانش جالب از روند موسیقی این دوره ها است.

کتاب سرگذشت پیانو

هرولد شونبرگ
هرولد چارلز شونبرگ (29 نوامبر 1915 - 26 ژوئیه 2003) یک منتقد و روزنامه نگار موسیقی آمریکایی بود که مهمترین آنها نیویورک تایمز بود. در سال 1971، او نخستین منتقد موسیقی بود که برنده جایزه پولیتزر برای نقد شد. علاوه بر این، شونبرگ تقریباً ربع قرن به رمز و رازها و هیجان های نیویورک تایمز تحت عنوان Newgate Callender پرداخت. او همچنین تعدادی کتاب در زمینه موسیقی، و دیگری در مورد شطرنج نوشت.