کتاب فروغ زندگی

Spark of Life
کد کتاب : 21002
مترجم :
شابک : ‭978-6001051357‬
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 590
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1952
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فروغ زندگی اثر اریش ماریا رمارک

در کتاب فروغ زندگی ، یک اثر کلاسیک قدرتمند از نویسنده ی مشهور کتاب "در جبهه ی غرب خبری نیست" ، رویای آزادی یک انسان، مقاومت شجاعانه ای را در برابر ماشین جنگ نازی ها القا می کند.
به مدت ده سال ، 509 زندانی سیاسی در اردوگاه کار اجباری آلمان بوده و در جهنمی ترین شرایط مقاومت کرده اند. او که در حد مرگ ضعیف شده است ، هنوز به عقل خودش ایمان دارد و احساس می کند که پایان جنگ نزدیک است. اگر او و دیگر اجساد زنده در پادگان خود بتوانند آزادی را حفظ کنند - یا خود را مجبور کنند –فقط در این صورت است که رنج های آنها تا به اکنون بیهوده نخواهد بود.
اکنون اس اس هایی که اردوگاه را اداره می کنند ، وحشت را بیشتر می کنند. اما توقعات آنها خدشه دار شده و نیز قدرت دفاع آنها پایین آمده است. این احتمال وجود دارد که در زندانیان شجاع و در عین حال بسیار ضعیف ، به اندازه کافی مقاومت برای زنده ماندن آنها باقی مانده باشد. و اگر آنها در جنگ بمیرند ، با شرایط خود خواهند مرد ، نازی ها را با قرارداد شیطانی خودشان فریب خواهند داد.
نیویورک تایمز در مورد این کتاب نوشته است:
"جهان نویسنده بزرگی در اریش ماریا رمارک دارد. او هنرمندی درجه یک است ، مردی که می تواند زبان را به خواست خود خم کند. خواه از انسانها و خواه از طبیعت بی جان بنویسد ، حسی که او ایجاد می کند حساس ، محکم و مطمئن است. ”-

کتاب فروغ زندگی

اریش ماریا رمارک
اریش ماریا رمارک (به آلمانی: Erich Maria Remarque) (زادهٔ ۲۲ ژوئن ۱۸۹۸-درگذشتهٔ ۲۵ سپتامبر ۱۹۷۰) نویسنده مشهور آلمانی بود که عمده شهرتش به خاطر رمان ضد جنگ (در جبهه غرب خبری نیست) می‌شناسند. رمارک بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۳۹، خانه‌ای در سوییس بنا کرد و بر آن بود که حتی موقتی در آن زندگی کند، لکن رژیم نازی کتاب‌های او را که ضد جنگ نوشته شده بود، در آلمان توقیف و تابعیت او را لغو کرد.