کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

How to get instant trust, belief, influence and rapport!
کد کتاب : 5049
مترجم :
شابک : 9786009506088
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

صمیمیت در بازاریابی چند سطحی
How To Get Instant Trust
کد کتاب : 5052
مترجم :
شابک : 9786009666638
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 91
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

چگونه فورا به اعتماد،باور،نفوذ و رابطه ی دوستانه برسید!
How to get instant trust, belief, influence and rapport!
کد کتاب : 21046
مترجم :
شابک : 978-6008237297
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم اثر تام شرایتر

در کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم، نوشته تام شرایتر، 13 راه برای ایجاد ذهن باز ، گفتگو با ذهن ناخودآگاه ، عبارت های میکرو چهار و پنج کلمه ای ساده و تکنیک های ساده و طبیعی را یاد خواهید گرفت. در عرض چند ثانیه. بله ، این کار آسان است! پیام شما باید در داخل سر افراد دیگر باشد . وظیفه شما این است که پیام خود را درون سر خود قرار دهید نه اینکه تظاهر به آن کنید.
برای عملی ساختن این کار با افراد دیگر از این تکنیک های آزمایش شده و واضح استفاده کنید و بعد ، همه چیز دیگر آسان است.اگر شما یک رهبر ، یک فروشنده ، یک بازاریاب شبکه ، یک معلم یا کسی هستید که نیاز به برقراری سریع و کارآمد ارتباط دارید ، این کتاب برای شما مناسب است.

کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

تام شرایتر
تام شرایتر دارای 46 سال تجربه در بازاریابی شبکه ای و MLM است. او به عنوان نویسنده کتابهای اصلی آموزش "Big Al" در اواخر دهه 1970 شناخته شده است . او همچنان در بیش از 90 کشور جهان در مورد استفاده از کلمات و اصطلاحات دقیق صحبت می کند تا چشم اندازهایی برای باز کردن ذهن و گفتن "بله" داشته باشد.
دسته بندی های کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم
قسمت هایی از کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم (لذت متن)
نه، منظورم این نیست که ناصادق باشید. منظورم این است که درستی، صداقت، خلوص و داشتن بهترین علایق برای مشتری، ابزار نادرستی برای ایجاد حسن تفاهم است. این ها برای این منظور، فایده ای ندارند. ثابت کنم؟ به آخرین فردی که حرف هایتان را باور نکرد فکر کنید. آیا با او صادق بودید؟ بله. آیا با او درستی کردید؟ بله. آیا با او خلوص داشتید؟ بله. آیا آرزوی سعادت او را در قلب تان داشتید؟ بله. و... ولی او شما را باور نکرد! بله، شما آنجا بودید. خودتان تجربه اش کردید؛ و کاری صورت نگرفت. این چهار مورد، ابزار درستی برای ایجاد حسن تفاهم نیستند. در واقع، آن ها اصلا ضرورتی ندارند. ثابت کنم؟ به یک متقلب فکر کنید. آیا یک متقلب، صداقت دارد؟ خیر. آیا یک متقلب، درستی دارد؟ خیر. آیا یک متقلب، خلوص دارد؟ خیر. آیا یک متقلب، آرزوی سعادت مشتری را در قلبش دارد؟ خیر. با این حال... افراد متقلب، مردمان سخت کوش را وا می دارند حاصل دست رنج شان را به آن ها بدهند، در حسن تفاهم و رضایت کامل؛ در مدت 15 ثانیه!