کتاب به سوی نور

Heading for the Light
(ده مرحله ای که روح انسان، پس از مرگ پشت سر می نهد)
  • 190,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: ذهن آویز ذهن آویز
    نویسنده:
کد کتاب : 21066
مترجم :
شابک : 978-6001183386
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب به سوی نور اثر کلم کین

کتاب «به سوی نور» اثر «کلم کین» کتابی بسیار جالب و متشکل از نمونه های بی شماری از افرادی است که تجربه نزدیک بودن به مرگ را داشته اند.
امروزه کتاب های زیادی در این زمینه وجود دارد که از این کنجکاوی مخاطبین راجع به جهان پس از مرگ سواستفاده کرده و خرده روایت هایی کلیشه ای را به خورد آنان می دهند. اما صادقانه باید گفت این کتاب جز این دسته موارد یاد شده قرار نمی گیرد.
خواندن این کتاب برای آنان که کنجکاو هستند که از این تجربیات دست اول بیشتر بدانند بسیار توصیه می شود.
از متن صمیمی و صریح این کتاب لذت خواهید برد. و نکته پر اهمیتی که باید اضاف کرد این است که این کتاب برخلاف موضوعی که دنبال می کند بسیار امید بخش و دلگرم کننده است.

به سوی نور توسط نویسنده پرفروش کلم کین ، حقیقت پس از مرگ را افشا می کند. ده مرحله ای که در هنگام مرگ طی می کنیم برای اولین بار مشخص شده اند. آنها به طور قطعی ثابت می کنند که این سفر یک سفر امیدبخش است و نباید از آن ترسید.

بر اساس پنج سال تحقیق ، نویسنده از داستان های واقعی افرادی که به طور موقت فوت کرده اند و به زندگی بازگشته اند ، برداشت کرده است. ازجمله مراحل خروج ذات درونی است - که غالبا به آن روح گفته می شود - از بدن ، و بدنبال آن در سفری از طریق یک فضای تونل مانند ، به یک مرز می رود. عزیزان را ملاقات می کنند و با "موجود برتر" مواجه می شوند.

کسانی که در این کتاب با آنها مصاحبه شده اند نیز بینش خود را در مورد کارهایی که باید برای آماده شدن برای زندگی پس از مرگ انجام دهیم ، بیان می کنند. آنها علاوه بر این در مورد احساسات عمیق عشق به بازگشت از سفرهای خارق العاده خود صحبت می کنند.

کتاب به سوی نور

کلم کین
کلم کین نویسنده، تهیه کننده و روزنامه نگار ایرلندی است که تاکنون 28 کتاب از جمله هشت پرفروش ایرلندی شماره 1 را منتشر کرده است.کین در سال 1951 در یوگال، کورک کانتی متولد شد. وی در کالج ترینیتی دوبلین شرکت کرد، جایی که با لیسانس B.A. مد. ، کارشناس ارشد اقتصاد و علوم سیاسی. تحصیلات تکمیلی بعد از تحصیلات تکمیلی در دانشگاه جورج تاون، واشنگتن دی سی انجام شد، و در آنجا لیسانس اقتصاد گرفت.
نکوداشت های کتاب به سوی نور
Well researched and provides much pause for thought
به خوبی تحقیق کرده و تامل زیادی را فراهم می کند.
Sunday Independent

The mysteries of dying and death from those who know
اسرار مردن و مرگ از جانب کسانی که می دانند
Irish Catholic

Absolutely fascinating
کاملا جذاب
Brendan O'Connor

قسمت هایی از کتاب به سوی نور (لذت متن)
برای من، آن نور حالتی درخشان یا براق نداشت و با هیچ درخشش شدیدی که به رنگ سپید باشد نیز ظاهر نشده بود. برای من، حالتی بسیار دوست داشتنی و لطیف و ملایم داشت و هیچ چیز آن موجب آزار دیدگانم نمی شد! حتی با وجود آن که آن نور در همه جا بود و مرا محصور کرده بود. تنها می توانم بگویم که حالتی عمیقا آرامش بخش و ماهیتی ساکن و ملکوتی داشت… به همان اندازه هم حالتی گرم و مطبوع و تسکین بخش و اطمینان آور داشت. من به سختی می توانم آن نور را توصیف کنم، زیرا تا پیش از آن زمان و حتی بعد از آن تجربه، من هرگز با چنین نوری در روی زمین مواجه نشده بودم! نیک می دانستم که در مکانی بسیار ویژه و مخصوص حضور دارم.