کتاب مزیت شادمانی

The Happiness Advantage
(زندگی مثبت)
کد کتاب : 21092
مترجم :
شابک : 978-9641701859
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

مزیت شاد بودن
The Happiness Advantage
(کلیدهای مدیریت زندگی)
کد کتاب : 31022
مترجم :
شابک : 978-6226665209
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مزیت شادمانی اثر شاون آکور

دستیابی به سعادت، خوشبختی و یک زندگی توأم با آرامش و شادی آرزوی هر انسانی است و تمام افراد روش ها و راه های مختلفی را برای شاد زیستن مورد استفاده قرار می دهند اما در این میان دغدغه ها و مشکلات حاصل از زندگی پیچیده امروزی با تلقین منفی نگری و تحمیل تجربه های سخت و بعضا ناگوار انسان های امروزی را دچار ناامیدی، افسردگی و دلسردی می کند.
شاد زیستن نیازمند غلبه بر منفی نگری و یادگیری مهارت لذت بردن از جنگیدن با مشکلات و مسائل زندگی است. کتاب ارزشمند مزیت شادمانی ضمن معرفی موانع و مشکلاتی که از شاد بودن شما جلوگیری می کنند راهکارهای آزادسازی انرژی های مثبت و بهره گیری از نگرش مثبت و سازنده را به شما آموزش می دهد و با ارائه آموزه هایی کاربردی و قابل اجرا، شما را قادر می سازد، گام به گام شاد زیستن واقعی را تجربه کنید و اجازه ندهید مشکلات باعث دلسردی و ناامیدی شما شوند.
این کتاب همچنین شما را قادر می سازد ضمن شاد زیستن، شادی و نشاط را در فضای زندگی شخصی و کاری خود ترویج دهید و با ارتقای انگیزه های اطرافیان خود زندگی بهتری برای خویش و دیگران بسازید.

کتاب مزیت شادمانی

شاون آکور
شاون آکور (زاده 9 مارس 1978) نویسنده آمریکایی است و گوینده ای که به خاطر حمایت از روانشناسی مثبت شناخته شده است. او نویسنده کتاب Happiness Advantage بود و GoodThink، Inc را تأسیس کرد.اکور لیسانس هنرهای دانشگاه هاروارد و کارشناسی ارشد هنر اخلاق مسیحی و بودایی را از مدرسه الوهیت هاروارد دریافت کرد.