کتاب قوانین زندگی من

The rules of my life
کد کتاب : 21097
شابک : 978-6006699899
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قوانین زندگی من اثر حسین شیرمحمدی

حسین شیر محمدی در این کتاب سعی بر این داشته که تجربیات شخصی خود را صادقانه و به زبانی ساده با مردم به اشتراک بگذارد. این کتاب در سال 1393 با مقدمه ای از خود نویسنده و دکتر آناهیتا چشمه علایی به همراه تاییدیه ای از جمعی از اساتید به چاپ رسید. از جمله کسانی که این کتاب را تأیید کرده اند: احمد حلت، محمد عرشیانفر، حمید امامی، محمد پیام بهرامپور و... بوده اند. از این کتاب استقبال خوبی شد اما پس از چاپ اول دیگر به صورت فیزیکی چاپ نشد. نویسنده در کتاب 45 قانون آورده که آن ها را دسته بندی کرده و در هر قسمت می توانید مطالب آن را بدون نیاز به خواندن مطالب قبلی بخوانید چرا که مطالب پیوستگی ندارند پس کافی است که فقط کتاب را باز کنید و شروع به خواندن کنید.

دکتر احمد حلت عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره این کتاب گفته: کتاب حاضر یکی از نیازهای سرزمین بزرگ ایرانیان می باشد نویسنده نازنینی که خالق این اثر جاودانه است در حرکتی نو به زبان ساده دانش خودش را با مردم سخاوتمندانه به اشتراک گذاشته است قوانینی که در این کتاب با روشی ساده و شیرین خلق و نگاشته شده است حکم دائره المعارفی را دارد که می تواند انسان را در مسیر موفقیت یاری رساند...

کتاب قوانین زندگی من

حسین شیرمحمدی
حسين شيرمحمدي متولد سال 1366،نویسنده 6 کتاب در مورد آموزش آداب معاشرت و اتیکت است. وی دانش آموخته کارشناسی مهندسی ایمنی از دانشگاه شهید بهشتی تهران،دانش آموخته ممتاز کارشناسی ارشد مهندسی ایمنی از دانشگاه تهران،دانش آموخته دوره DBA (دکترای حرفه ای کسب و کار) از دانشگاه صنعتی شریف می باشد.
نکوداشت های کتاب قوانین زندگی من
کتابی که در دستان شماست حاصل تلاش یک جوان پرشور و اشتیاق ایرانی می باشد. حسین شیرمحمدی عزیز می تواند الگویی باشد برای جوانانی که می خواهند با نوشتن کتاب دانش و تجربیاتشان را در حوزه رشد فردی در اختیار هم میهنان عزیزمان قرار دهند.
حمید امامی

نام کتاب «قوانین زندگی من» است اما من می گویم این کتاب می تواند «قوانین زندگی ما» نیز باشد.تجربیات سال ها زندگی حسین شیرمحمدی در قالب داستان های این کتاب خواندنی است.
سعید بهزادی

کتابی که حسین شیرمحمدی نوشته است به هیچ دردی نمی خوردالبته اگر فقط آن را بخوانید و مطالب آن را اجرا نکنید باید به تک تک جملات و عبارات آن عمل کنید تا طعم شیرین موفقیت را بچشید.
محمد پیام بهرام پور

قسمت هایی از کتاب قوانین زندگی من (لذت متن)
بر آن آدمی باید گریست که عمرش را هدر داد؛ نه ردپایی از خودش برجا گذاشت و نه اثری ماندگار خلق کرد. نه گره ای از کار خلق باز کرد و نه خدمتی به جهان هستی نمود. هر آدمی می تواند از سرمایه های بیشمارش جهت خدمت به جهان هستی استفاده کند. سرمایه هایی چون وقت، مال، آبرو، جان، امکانات مادی، بیان و … همه ما وظیفه داریم زندگی ابنا بشر را بهتر کنیم ولو حتی به اندازه چسب زدن به پولی پاره و کهنه.

بسیاری از افراد خودشان نمی دانند چه می خواهند و هیچ شفافیتی حتی در خواسته هایشان نیز ندارند. مثلا خیلی ها می گویند دلم می خواهد پولدار شوم.آیا کلمه پولدار شفاف است؟خیر.ممکن است پولدار شدن برای کسی که ماشین پرایدش برای او برابر با گردش مالی دوساله وی است بسیار متفاوت با کسی باشد که درآمد روزانه اش چند ده میلیون تومان است.

شفافیت به من کمک کرده از بیان خواسته های درونی ام خجالت نکشم و سعی کنم راحت حرف دلم را بزنم. این گونه تکلیف خودم با خودم و دیگران با من خیلی سریع مشخص می شود. صراحت بیان نیز کمک کرده تا حرفی در دلم نماند و انرژی بسیار کمی مصرف کنم زیرا چیزی برای مخفی کردن ندارم