کتاب فرمان های شفابخش

The Law of Karma (Giving and Receiving)
(راهنمایی برای موفقیت و خوشبختی در زندگی)
کد کتاب : 21154
مترجم :
شابک : 978-6226912006
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 83
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب فرمان های شفابخش اثر فلورانس اسکاول شین

میل نیرویی فوق العاده است و باید به روش های درست هدایت شود وگرنه با یک هرج و مرج اجتماعی سهمگین روبه رو خواهیم شد. همیشه به یاد داشته باشید که انسان فقط آنچه را که می دهد دریافت می کند. افکار ، کردار و گفتار انسان ، دیر یا زود ، با دقت حیرت انگیز به او بازمی گردند. هرچه انسان بکارد ، آن را نیز درو خواهد کرد. - این قانون کارما یا دادن و دریافت است.
فلورانس اسکاول شین نویسنده کتاب «فرمان های شفابخش» کار خود را در نیمه اول قرن 20 شروع کرد. او از طریق تعالیم و کتابهای بیشمار ، تأثیر زیادی بر لوئیز هی و دیگر پیشگامان تحول شخصی داشت.
ایده ای که در این کتاب «فرمان های شفابخش» دنبال می شود، در فرهنگ های مختلف وجود دارد و در متون مهم مذهبی دیگر ، از جمله کتاب مقدس نیز وجود دارد.

درک این قانون باید از اصل اول پیروی کند: قانون پتانسیل خالص.

در این کتاب معنی قانون توضیح داده می شود و سه مرحله برای استفاده از آن را در زندگی شما ارائه می دهد.

قانون هدیه و دریافت چیست؟
قانون هدیه و دریافت قانونی است که جریان و مبادله مداوم را به عنوان انرژی جهانی توصیف می کند. تشخیص می دهد که راه تقویت یا گسترش هر چیزی که می خواهید این است که آن را به دیگران بدهید.

اصول انرژی متفاوت عمل می کنند. بنابراین ، برای درک قانون هدیه و دریافت ، باید با انرژی درباره آنچه می خواهید فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید آرامش و عشق بیشتری داشته باشید ، تجربه خود را با به اشتراک گذاشتن احساس آرامش و عشق با دیگران گسترش می دهید.



از آنجا که همه چیزهای فیزیکی مبتنی بر انرژی هستند ، این قانون در مورد جهان ماده نیز اعمال می شود. بنابراین ، اگر می خواهید فراوانی را تجربه کنید ، باید فراوانی را گسترش دهید. با به اشتراک گذاشتن ثروت ، شما تجربه شخصی خود را در مورد آن گسترش می دهید و بنابراین به فراوانی بیشتری در زندگی خود دست می یابید.

کتاب فرمان های شفابخش

فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین، زاده ی 24 سپتامبر 1871 و درگذشته ی 17 اکتبر 1940، هنرمند و تصویرگر آمریکایی بود که در میانه ی زندگی، به معلم و نویسنده ی مفاهیم معنوی تبدیل شد. اسکاول شین در نیوجرسی به دنیا آمد. او به آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا رفت و در همان جا، با همسر آینده اش، اورت شین، آشنا شد.آن ها پس از ازدواج به نیویورک رفتند. اورت در کنار خانه شان، تئاتری ساخت و سه نمایشنامه نوشت که اسکاول، اجرای نقش های اصلی شان را بر عهده داشت. این زوج در سال 1912 از یکدیگر جدا شدند.فعالیت های متافیزیکال و م...
دسته بندی های کتاب فرمان های شفابخش
قسمت هایی از کتاب فرمان های شفابخش (لذت متن)
معجزه ی افکار به حدی قدرتمند است که به محض تجسم هر چیزی بر ذهن نیمه هوشیار آدمی اثر می گذارد و مو به مو در زندگی اش ظاهر می گردد. هیچ چیز، به جز ترس و تردید نمی تواند میان انسان و بزرگترین آرمان ها و آرزوهایش فاصله بیندازد. هر بیماری و مرضی، اصولا واکنش ذهن ناآرام بشر است و حال اعتقاد به دو قدرت خیر و شر به جای باور یک قدرت یعنی قدرت لایزال خداوند است. بر اساس قانون جذب، انسان فقط چیزهایی را جذب می کند که مدام به آن ها می اندیشد: پس با دشمنان خود مهربان باشید، برایشان برکت بطلبید و دعای خیرتان را بدرقه ی راهشان کنید تا هاله ای عظیم از خیر و برکت، شما را احاطه کند.