کتاب کودک نوین

The New Child
  • 15 % تخفیف
    190,000 | 161,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فردوس فردوس
    نویسنده:
کد کتاب : 21160
مترجم :
شابک : 978-9643201066
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1380
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب کودک نوین اثر اشو

در کتاب کودک نوین ، یکی از بزرگترین معلمان معنوی قرن بیستم چگونگی برقراری روابط مثبت و دلگرم کننده ی والدین با فرزندان خود را به اشتراک می گذارد.

"به چشمان کودک نگاه کنید ... چیز عمیق تری پیدا نمی کنید. چشمان کودک یک ورطه است ، هیچ انتهایی ندارد. "- اوشو

کودکان از آزادی واقعی برخوردارند. آنها شاد ، بازیگوش و به طور طبیعی خلاق هستند. اما تا زمانی که بزرگ می شوند ، بیشتر کودکان قربانی خدایان "بهره وری" و رفتار خوب می شوند تا جایی که فقط نوستالژی دوران کودکی باقی مانده است.
اوشو می گوید ، "این تجربه ی کودک است که تمام زندگی افراد باهوش را تحت تعقیب خود قرار می دهد. آنها دوباره آن را می خواهند ... همان معصومیت ، همان شگفتی ، همان زیبایی. " و گرچه ممکن است هر نسل بالغ ، با بهترین قصد ها ، آرزو کند که اشتباهات گذشته را تکرار نکند ، اما ناگزیر می بیند که محدودیت های موروثی خود را به نسل های آینده تحمیل می کند.
این کتاب "جنبش آزادی بخش کودکان" را فرا می خواند تا الگوهای قدیمی را بشکند و فرصت هایی را برای ایجاد روشی کاملا جدید در روابط انسانی ایجاد کند. این یک راهنما برای بزرگسالان است که هنگام ارتباط با کودکان زندگی خود ، از شرایط خود مطلع شوند. و با این آگاهی ، بیاموزند که چه موقع باید تربیت کنند و محافظت کنند و چه موقع باید دور شوند ، تا کودکان بتوانند در بالاترین پتانسیل و بزرگترین ظرفیت شادی خود رشد کنند و شکوفا شوند.

کتاب کودک نوین

اشو
راجنیش چاندرا موهان جین (زادهٔ ۱۱ دسامبر ۱۹۳۱ – درگذشتهٔ ۱۹ ژانویه ۱۹۹۰) شناخته شده به آچاریا راجنیش و باگوان شری راجنیش و تازه‌تر اُشو؛ عارف، فیلسوف، گورو، استاد دانشگاه هندی، و رهبر جنبش راجنیش بود که در مدت زندگی خود به‌عنوان یک عارف بحث‌برانگیز و رهبر جنبشی جدید مورد توجه قرار گرفت. اشو همواره بر ارزش مراقبه، ذهن آگاهی، عشق، جشن، شهامت، خلاقیت و شادی باکیفیت تأکید می‌کرد که باور داشت به سبب سیستم‌های اعتقادی، باورهای مذهبی و جامعه‌پذیری سرکوب شده‌ا...