کتاب شفقت خود از مسیر بهشیاری

The Mindful Path to Self-Compassion
(رهایی از افکار و هیجانات مخرب)
کد کتاب : 21182
مترجم : مهدی رضا سرافراز
شابک : 978-6006454184
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 472
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شفقت خود از مسیر بهشیاری اثر کریستوفر گرمر

"در این کتاب کتاب شفقت خود از مسیر بهشیاری
(رهایی از افکار و هیجانات مخرب) کریستوفر گرمر ترکیبی هیجان انگیز از خودآگاهی ذهن و شفقت ویرانگر آن را ارائه می دهد که بسیار برای مخاطبین کاربردی است. دکتر گرمر با توجه به چندین دهه تمرین به عنوان یک پزشک راهنمای غنی و بصیرتی برای بهبود عاطفی ارائه می دهد. این کتاب در حالی که تحقیقات روانشناسی مربوطه را به طور کامل پوشش می دهد ، برای مخاطبان عام نوشته شده است و از نظر درمانی و مشتری بسیار سودمند خواهد بود ... صدای روایت گرمر گرم ، ملایم ، سالها تمرین مدیتیشن او به وضوح در نوشتن این کتاب نتیجه داده است: هر کلمه با خرد و دلسوزی تزریق می شود. یک راهنمای ارزشمند برای هر کسی که می خواهد یاد بگیرد چگونه رابطه خود را با احساسات دشوار تغییر دهد ، این کتاب مهم بدون شک زندگی بسیاری از خوانندگان را تغییر خواهد داد.
در واقع باید اعتراف کرد که این کتاب بسیار خوب نوشته شده است ... پر از پیشنهادات و روشهای عملی .... هم استدلال مورد تأیید اهمیت روش و هم خود روش واضح و قانع کننده ارائه شده است.
این کتاب ادغام خوبی از معنویت شرقی با علوم غربی ارائه می دهد تا استدلال قانع کننده ای برای ارزش ها و اثربخشی ذهن آگاهی و مراقبه دلسوزانه ارائه دهد. نه تنها بحث روشن است و متقاعد کننده است ، اما این کتاب همچنین کمکهای عملی بسیاری را ارائه می دهد ....

مقدمه ای عالی برای مراقبه ذهن آگاهی .... این کتاب درخشان نشان می دهد که چگونه با پذیرش و در آغوش کشیدن احساسات ، می توان به سطح بالاتری از هماهنگی با خود و دیگران رسید. این کتاب با داده های پشتیبانی از آزمایش های روانشناسی عجین شده است ، زندگی عملی -تغییر تکنیک ها و پیشنهادات خودیاری برای خواندن و تمرین بیشتر.

کتاب شفقت خود از مسیر بهشیاری

کریستوفر گرمر
کریستوفر گرمر، دکترای روانشناسی بالینی و مدرس روانپزشکی (پاره وقت) در دانشکده پزشکی هاروارد است. وی همکاری نویسنده برنامه Mindful Self-Compassion (MSC)، نویسنده برنامه Mindful Path to Self-Compassion، نویسنده همکار کتاب The Mindful Self-Compassion و (آینده) تدریس برنامه خودمختاری Mindful و مجری ذهن آگاهی و روان درمانی و خرد و دلسوزی در روان درمانی است. دکتر گرمر عضو هیات علمی موسسه مراقبه و روان درمانی و همچنین مرکز ذهن آگاهی و دلسوزی، اتحادیه بهداشت کمبریج، دانشکده پزشکی هاروارد است. او کارگ...