کتاب گفتگو با خدا (جلد دوم)

Conversations with God: An Uncommon Dialogue
کد کتاب : 2119
مترجم :
شابک : 978-964-683-932-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 348
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

جزو پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

معرفی کتاب گفتگو با خدا (جلد دوم) اثر نیل دونالد والش

به گفته خود نیل او زندگی پر فراز و نشیبی داشته و توانسته پس از چهل سال زندگی عادی و تحمل درد و رنج های بسیار، با نزدیک شدن به خداوند، به حد گفتگو با خدا برسد و موفقیت های بی شماری بدست آورد. نیل دونالد والش کودکی خود را همراه با عقاید خرافاتی مادر و در کل آغشته با تفکر کاتولیکی افراط گرایانه می داند که همین موجب مشکلات شدید روانی برای او در طول زندگی شده است.
نیل دونالد والش می گوید که در شبی که از همه کس و همه چیز بریده بود ناگهان به خواب فرو رفت و در حالتی بین خواب و بیداری با خدا ارتباط برقرار کرد و در نهایت حاصل گفتگوهای خود را در قالب کتاب هایش دراختیار سایرین قرار داد.

نیل دونالد والس هرگز ادعا نکرده است که دارای توانایی های خاص معنوی است. او فقط مردی ناامید بود که یک روز قلم به دست گرفت تا پاسخ برخی از سوالاتی را که داشت بگیرد. وقتی سوالات خود را با خدا مطرح کرد، فهمید که خدا به طور مستقیم و از طریق قلم او به آنها پاسخ می دهد. و نتیجه آنها مجموعه ای از کتاب های جذاب و عمیق بود که زندگی خوانندگان خود را در سراسر جهان تغییر داده است.
در "گفتگو با خدا" جلد دوم، نیل دونالد والس و خدا بحث خود را ادامه می دهند و به مباحث عمیق تری نسبت به مباحث شخصی مطرح شده در جلد اول کتاب می پردازند. آنها در مورد زمان، فضا، سیاست، و حتی سکس صحبت می کند. این گفتگو دید صادقانه ای در مورد مهمترین مسائل موجود در کره زمین به ما می دهد.

کتاب گفتگو با خدا (جلد دوم)

نیل دونالد والش
نیل دونالد والش یک پیام رسان معنوی امروزی است که سخنانش به طور عمیقی بر جهان اثر می گذارد. نیل با اینکه علاقه اولیه ای به دین داشت ولی ارتباط عمیقی با معنویت نداشت. او در زندگی حرفه ای خود بسیار موفق بود ولی قبل از مکالمه مشهور خود با خدا در جستجوی معنای معنوی در زندگی بود. مجموعه کتابهای "گفتگو با خدا" که از تجربه زندگی او پدید آمده است به 37 زبان ترجمه شده است، و به میلیون ها نفر کمک کرده و الهام بخش تغییرات مهمی در زندگی روزمره آنها بوده است.
نکوداشت های کتاب گفتگو با خدا (جلد دوم)
A man of conviction.
او مرد با اعتقادی راسخ است.
الن دجنرس ، کمدین ، بازیگر و مجری نمایشگاه الن دجنرس

There is something deeply inspired about this work. Neale Donald Walsch has given us an important gift.
چیزی بسیار عمیق و الهام بخشی در این کتاب وجود دارد. نیل دونالد والس هدیه بزرگی به ما داده است.
ربی میشاییل لرنر، از تواریخ سان فرانسیسکو

قسمت هایی از کتاب گفتگو با خدا (جلد دوم) (لذت متن)
همه چیزهایی که فکر می کنید، می گویید و انجام می دهید، بازتابی است از آنچه که برای خود تصمیم گرفته اید؛ عمل خلق در تصمیم گیری شما برای آنچه که می خواهید باشید فعال است.

حقیقت نهایی: هیچ چیز در جهان وجود ندارد که جدا از بقیه چیزها باشد. همه چیز به طور ذاتی به هم پیوسته، و به هم وابسته هستند، و با کل زندگی پیوند خورده اند.

از همه چیز لذت ببر. به هیچ چیز نیاز نداشته باش. احتیاج به کسی سریعترین راه برای از بین بردن یک رابطه است. بزرگترین هدیه ای که می توانید به کسی عطا کنید قدرت و عدم نیاز به شما است