کتاب گفتگو با خدا (جلد سوم)

Conversations with God: An Uncommon Dialogue
کد کتاب : 2120
مترجم :
شابک : 978-964-683-957-6
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 397
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

جزو پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

معرفی کتاب گفتگو با خدا (جلد سوم) اثر نیل دونالد والش

نیل دونالد والس هرگز ادعا نکرده است که دارای توانایی های خاص معنوی است. او فقط مردی ناامید بود که یک روز قلم به دست گرفت تا پاسخ برخی از سوالاتی را که داشت بگیرد. وقتی سوالات خود را با خدا مطرح کرد، فهمید که خدا به طور مستقیم و از طریق قلم او به آنها پاسخ می دهد. و نتیجه آنها مجموعه ای از کتاب های جذاب و عمیق بود که زندگی خوانندگان خود را در سراسر جهان تغییر داده است.
در "گفتگو با خدا" جلد سوم، به عنوان آخرین کتاب از مجموعه سه جلدی "گفتگو با خدا"، حقایق بالاترین مرتبه جهان، و چالش ها و فرصت های روح مورد بحث قرار می گیرد. در "گفتگو با خدا" جلد سوم، نیل دونالد والس و خدا بحث خود را ادامه می دهند و به مباحث عمیق تری از جمله: ذات خدا، عشق و ترس، و درباره اینکه ما چه کسی هستیم و به چه کسی می توانیم تبدیل شویم، می پردازند. در "گفتگو با خدا" همچنین به گفتگوی عمیقی در مورد فرهنگ، فلسفه و معنویت، موجودات بسیار تکامل یافته (که برخی از آنها را امروزه با نام "بیگانگان" یا "ET" می شناسیم) در دیگر جاهای جهان و نحوه یادگیری آنها، نیز چگونگی نگرش آنها به زندگی، عشق و خوشبختی، پرداخته می شود.

کتاب گفتگو با خدا (جلد سوم)

نیل دونالد والش
نیل دونالد والش یک پیام رسان معنوی امروزی است که سخنانش به طور عمیقی بر جهان اثر می گذارد. نیل با اینکه علاقه اولیه ای به دین داشت ولی ارتباط عمیقی با معنویت نداشت. او در زندگی حرفه ای خود بسیار موفق بود ولی قبل از مکالمه مشهور خود با خدا در جستجوی معنای معنوی در زندگی بود. مجموعه کتابهای "گفتگو با خدا" که از تجربه زندگی او پدید آمده است به 37 زبان ترجمه شده است، و به میلیون ها نفر کمک کرده و الهام بخش تغییرات مهمی در زندگی روزمره آنها بوده است.
نکوداشت های کتاب گفتگو با خدا (جلد سوم)
There is something deeply inspired about this work. Neale Donald Walsch has given us an important gift.
چیزی بسیار عمیق و الهام بخشی در این کتاب وجود دارد. نیل دونالد والس هدیه بزرگی به ما داده است.
San Francisco Chronicle San Francisco Chronicle

قسمت هایی از کتاب گفتگو با خدا (جلد سوم) (لذت متن)
هر اتفاقی که در زندگی شما افتاده است، باید دقیقا به همان صورت اتفاق می افتاد تا شما دقیقا به همان روشی که نیاز دارید و قصد داشتید رشد کنید.

شما باید یاد بگیرید که با خود مهربان باشید. و قضاوت درباره خود را متوقف کنید.

حقیقت حقیقت است، و نه می توان آن را اثبات کرد و نه رد کرد. به همین سادگی.

تنها در صورت عدم نیاز به تأیید در خارج خود است که می توانید مالک خود باشید.